کد خبر : 1242894 | 05 خرداد 1394 ساعت 13:55 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

در اهواز همه مهربانند، نمی‌توان دل کند

سیف‌الهی: می‌خواستیم کار را در اهواز تمام کنیم

هافبک تیم استقلال خوزستان معتقد است پس از پیروزی در بازی رفت پلی آف، با خیال راحت تری به کرمان خواهند رفت.

سیف‌الهی: می‌خواستیم کار را در اهواز تمام کنیم
به گزارش "ورزش سه"، روح اله سیف‌الهی در رابطه با بازی رفت پلی آف بین تیم های استقلال خوزستان و مس کرمان گفت: بازی بسیار سختی بود، علاوه بر شرایط بازی، هوای بسیار گرم اهواز نیز ما را بسیار اذیت کرد. مس کرمان برای دفاع به این بازی آمده بود و با بازیکنان زیادی این کار را انجام داد.

وی ادامه داد: بازی دفاعی مس، کارهای تاکتیکی ما را عقب انداخت و نیمه اول را در حالی با تساوی به پایان رساندیم که برنامه داشتیم یکی دو گل به حریف بزنیم و بازی را نیز خوب شروع کردیم اما همانطور که گفتم چون آنها برای گرفتن یک تساوی آمده بودند مانع گلزنی ما شدند، ولی بافشارهایی که در نیمه دوم روی دروازه این تیم آوردیم بالاخره توانستیم در دقیقه 94 آنها را تسلیم کنیم و یک نیمه از این بازی مهم را به نفع خودمان به پایان برسانیم و با خیال راحت به کرمان برویم.

هافبک استقلال خوزستان در رابطه با کارت نگرفتن خود در این بازی، بر خلاف خیلی از بازی های لیگ برتر گفت: با توجه به دستوراتی که مربیان داده بودند و برنامه هایی که داشتیم، در این بازی تمرکزم روی گلزنی بود و به همین دلیل کمتر درگیر می شدم، به همین دلیل برخورد کمتری با بازیکنان حریف داشتم.

سیف الهی در رابطه با حمایت تماشاگران اهوازی از این تیم گفت: ممنون همه آنها هستم که در این بازی به حمایت و تشویق ما پرداختند، خداوکیلی تا آخرین دقیقه بازی هم دست از حمایت ما برنداشتند و یکصدا تیم را تشویق کردند. نکته جالب اینجا بود که افراد حاضر در استادیوم فقط از تماشاگران خودمان نبودند بلکه فولادی ها و صنعت نفتی ها هم آمده بودند تا از تیم استان شان حمایت کنند و این اتحاد واقعا مثال زدنی است. از همه آنها ممنونم و امیدوارم با پیروزی در بازی برگشت بیشتر از اینها، خوشحال شان کنیم.

وی در پایان گفت:انشالله تیم در لیگ می ماند و بعد برای موفقیت در لیگ سال آینده برنامه ریزی می کنیم، در حال حاضر تمام تمرکز و حواسمان به بازی برگشت است و تلاش می کنیم خوزستانی ها را همینطور خوشحال نگه داریم. اینجا شرایط خیلی خوبی حاکم است و آنقدر همه مهربان هستند که نمی توان دل کند. به امید خدا اگر قسمت بود سال آینده نیز در خدمت استقلال خوزستان یکی از مدعیان قهرمانی خواهیم بود.

دیدگاه‌ها