کد خبر : 1242944 | 05 خرداد 1394 ساعت 17:25 | 40.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با MUTV

انتقاد فان خال از رختکن تیم های انگلیسی

لوئیس فان خال که تابستان گذشته سرمربیگری باشگاه منچستریونایتد را پذیرفت، توانست با کسب عنوان چهارمی لیگ برتر، این تیم را به لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد رهنمون کند.

انتقاد فان خال از رختکن تیم های انگلیسی
به گزارش "ورزش سه"، یونایتد فصل گذشته با مربیگری دیوید مویس، از راهیابی به مسابقات اروپایی بازمانده بود اما در فصل جاری توسط فان خال، بار دیگر به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد و البته باید کارش را از دور مقدماتی شروع کند.

فان خال که برای ارزیابی فصلی که گذشت، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی منچستریونایتد شرکت کرده بود گفت:" می توانم به نکات مثبت و منفی زیادی از یک فصل حضورم در فوتبال انگلیس و منچستریونایتد اشاره کنم اما ترجیح می دهم ابتدا در مورد نکات منفی صحبت کنم.
به طور مثال وضعیت رختکن و لباسکنی بازیکنان تیمم در بسیاری از بازی های خارج از خانه نگران کننده بود. برخی مواقع من مجبور بودم در توالت مستقر شوم، نه برای قضای حاجت، بلکه بدین خاطر که جایی برای نشستن مربی در رختکن وجود نداشت. این مساله حیرت انگیز بود.

ولی باید اعتراف کنم که هیچ کجا مثل انگلستان، مردم به فوتبال علاقمند نیستند. آنها با فوتبال زندگی می می کنند. انتظار چنین چیزی را هم داشتم. در آلمان این همه علاقه به فوتبال وجود ندارد. در اسپانیا وضعیت، کمی شبیه تر به فوتبال انگلیس است."
لازم به ذکر است که فان خال سابقه حضور در بایرن مونیخ و بارسلونا را نیز در کارنامه دارد.

دیدگاه‌ها