کد خبر : 1242947 | 05 خرداد 1394 ساعت 17:52 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه سپاهان موافق ادامه همکاری است

فرکی: با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده‌ام

سرمربی سپاهان هرگونه شایعه مذاکره با هر باشگاهی به جز سپاهان را تکذیب می‌ کند.

فرکی: با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده‌ام
حسین فرکی به "ورزش سه" گفت اولویت اولش حضور در سپاهان است و از نظر اخلاقی فعلا با تیمی مذاکره نمی‌ کند.

ظاهرا مشغول استراحت هستم

بعد از اینکه سپاهان قهرمان شد به تهران آمدم و در ظاهرا در حال استراحت هستم اما در این مدت فقط دارم به مراسم های مختلف دعوت می‌ شوم و در واقع دعوت دوستانم را جواب می‌ دهم ضمن اینکه یک مدت هم کمی کمردرد داشتم و به همین دلیل کمی در این مدت مشغول کارهای شخصی خودم بودم.

شاید پایم را عمل کنم

در این مدت پیش پزشک معالجم رفتم و در مورد عمل پایم با او مشورت کردم. هنوز چیزی مشخص نیست اما احتمال دارد که پایم را در تعطیلات لیگ عمل کنم. برای این موضوع منتظر تایید پزشک هستم.

تعطیلات بعد از قهرمانی همیشه لذتبخش است

به هر حال تعطیلات بعد از یک فصل پرفشار همیشه لذتبخش است مخصوصا اینکه ما فصل را با قهرمانی به پایان رساندیم. به هر حال دوستان و اطرافیان من هم در این مدت خیلی اذیت شدند و به خاطر نتایج سپاهان فشار زیادی رویشان بود. این قهرمانی باعث شد آنها هم خوشحال باشند و شاید این از همه چیز لذتبخش تر باشد.

با هیچ جا مذاکره نکردم

من در روزهای اخیر باخبر شدم که در بعضی از رسانه ها خبرهایی در مورد مذاکره من با نفت‌تهران، سایپا و یا حتی استقلال منتشر شده بود که من با قدرت همه این شایعات را تکذیب می‌ کنم، به هیچ عنوان من با هایچ باشگاهی مذاکره نکرده ام.

اولویتم سپاهان است

اولویت من باشگاه سپاهان است، من در این مدت که در تهران هستم با اعضای هیات مدیره باشگاه سپاهان در تماسم و باید این را بگویم که برای فصل بعد اولویتم سپاهان است. البته من یکسال دیگر با این باشگاه قرارداد دارم اما به زودی باید در مورد جزییات ادامه همکاری بنشینیم و صحبت کنیم.

باشگاه سپاهان موافق ادامه همکاری است

من چیزی در مورد مذاکره باشگاه سپاهان با مربیان دیگر نشنیده اند و فکر می‌ کنم که آنها موافق ادامه همکاری با من باشند، البته باید بنشینیم و در مورد ادامه همکاری حرف بزنیم.

دیدگاه‌ها