کد خبر : 1242950 | 05 خرداد 1394 ساعت 18:06 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

بعید است از قرارداد بازیکنان کسر شود

عنایتی: تجربه خوبی از مربی خارجی نداشته‎ایم

کاپیتان استقلال ادعا می‌ کند که خبر کسر 20 تا 40 درصد قرارداد بازیکنان نیم فصل این تیم صحت ندارد.

عنایتی: تجربه خوبی از مربی خارجی نداشته‎ایم
رضا عنایتی در این باره به "ورزش سه" گفت: من بعید می‌ دانم که چنین خبری صحت داشته باشد. به هر حال آقای افشارزاده یک مدیر فهمیده است و حتما می‌ داند که این تیم در این فصل با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌ کرد، به همین دلیل خیلی بعید است که باشگاه استقلال و اعضای هیات مدیره آن چنین نیتی داشته باشند.

او در پاسخ به این سوال که آیا حق بازیکنان است که جریمه بشوند یا نه هم گفت: خدا وکیلی حق هیچ کدام از بازیکنان نیست. شاید ما نتایج بدی گرفته باشیم ولی بازیکنان از جانشان مایه گذاشتند و اصلا کم کاری نکردند حالا به هر حال این فوتبال است و نتایج ضعیف در آن پیش می‌ آید.

کاپیتان استقلال در مورد اینکه گفته می‌ شود باشگاه استقلال می‌ خواهد مربی خارجی بیاورد هم گفت: اگر یک مربی کاربلد بیاید، طبیعی است که من هم موافقم. اما اگر قرار باشد یک مربی درجه دو، سه بیاید طبیعی است که مربی ایرانی بهتر است. این را فراموش نکنید که تجربه مربیان خارجی در ایران معمولا تجربه خوبی نبوده است و به همین دلیل من فکر می‌ کنم مربی داخلی می‌ تواند تاثیر بهتری داشته باشد.

عنایتی در پایان گفت: مطمئن باشید هر مربی ای که روی کار بیاید تمام توانش را برای موفقیت استقلال می‌ گذارد اما باید این نکته را گوشزد کرد که قلعه‌نویی مربی ای است که کارنامه خوبی داشته است و کارنامه اش کاملا مشخص است. به همین دلیل من فکر می‌ کنم آقای افشارزاده و سایر اعضای هیات مدیره باید همه چیز را بسنجند و بعد در مورد سرمربی فصل بعد استقلال تصمیم گیری کنند.

دیدگاه‌ها