کد خبر : 1242956 | 05 خرداد 1394 ساعت 18:50 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

تری: این چلسی قدرتمندتر از همیشه است

چلسی در فصل جاری موفق به کسب پنجمین قهرمانی خود در فوتبال انگلیس شد. این چهارمین عنوان قهرمانی آبی های لندن در 11 سال اخیر در لیگ برتر بود.

تری: این چلسی قدرتمندتر از همیشه است
به گزارش "ورزش سه"، سه عنوان از این 4 عنوان با ژوزه مورینو حاصل شده و نقش جان تری، کاپیتان باتجربه چلسی در این قهرمانی ها نیز انکار نشدنی است.

تری که روز گذشته همراه سایر بازیکنان چلسی، با جام قهرمانی و سوار بر اتوبوس های روباز در خیابان های لندن رژه قهرمانی رفت، به خبرنگاران گفت:" به تیمی که در دو فصل متوالی 2004-2005 و 2005-2006 قهرمان لیگ برتر شد اگر نگاه کنید، بازیکنانی را خواهید دید که بعدها باعث قهرمانی های دیگری برای چلسی شدند. آن نسل بازیکنان، در رقم خوردن افتخارات بعدی باشگاه نقش موثری داشتند و حالا من چنین وضعیتی را در تیم فعلی می بینم.

به تیم حال حاضر چلسی نگاه کنید. چلسی کنونی، قدرتمندتر از همیشه است و فکر می کنم موفقیت های بعدی، پربارتر خواهند بود. در موفقیت و قهرمانی ما در فصل جاری، نه تنها قدرت و کیفیت بازیکنان اصلی که حضور بازیکنان جوانی که باعث پیشرفت بیشتر تیم شدند نیز قابل توجه بود. کمکی که این بازیکنان جوان به موفقیت ما کردند غیرقابل تصور و شگفت انگیز بود."

دیدگاه‌ها