کد خبر : 1242959 | 05 خرداد 1394 ساعت 18:37 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با خبرنگاران

زانتی: آینده اینتر با مانچینی روشن است

روبرتو مانچینی که از نیمه های فصل، هدایت اینتر را بر عهده گرفت، موفق نشد تا سهمیه اروپایی را با این تیم کسب کند.

زانتی: آینده اینتر با مانچینی روشن است
به گزارش "ورزش سه"، مانچینی در دوره اول حضورش در اینتر بین سال های 2004 تا 2008، موفق به کسب سه قهرمانی سری آ شد و دوران باشکوه اینتر را او پایه گذاری کرد. مانچیینی از هفته 12 و پس از کسب نتایج ضعیف اینتر با والتر ماتزاری، بار دیگر هدایت این تیم را پذیرفت.

خاویر زانتی، مدیر ورزشی اینتر، که با بیش از 800 بازی برای این باشگاه، یکی از اسطوره های نراتزوزی محسوب می شود، در مورد مانچینی به خبرنگاران گفت:" ما با مانچینی روزهای خوب و پرافتخاری را تجربه کرده ایم. با او بود که دوران موفقیت آمیز اینتر آغاز شد و من مطمئنم که او بار دیگر می تواند ما را به سطح اول فوتبال اروپا بازگرداند.
نه تنها من که رئیس باشگاه حتی بیش از همه دوست دارد اینتر به تیمی تبدیل شود که قدرت رقابت با تیم های بزرگ و کسب افتخار را داشته باشد. دوست داریم طعم شیرین قهرمانی را یک بار دیگر بچشیم و فکر می کنم به زودی چنین خواهد شد.
با مانچینی، روزهای روشنی در انتظار اینتر خواهد بود. زمانیکه خود من به اینتر پیوستم، روزهای سختی را در ابتدا تجربه کردم اما با سعی و تلاش زیاد، توانستیم روزهای بد را پشت سر گذاشته و وارد جاده موفقیت شویم. حالا هم شرایط مثل آن روزهاست. من مطمئنم که فصل بعد، موفقیت های زیادی در راه هستند."

دیدگاه‌ها