کد خبر : 1243049 | 06 خرداد 1394 ساعت 11:43 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

کاشانی: در تهران هم به الهلال باخته بودیم

جعفر کاشانی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بعداز حذف این تیم در مرحله یک هشتم پایانی رقابتهای آسیا عنوان کرد ما در ایران هم به الهلال باخته بودیم ولی واقعیت را کتمان کردیم.

کاشانی: در تهران هم به الهلال باخته بودیم
کاشانی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: بچه های ما کاری که در توانشان بود را انجام دادند، من از آنها توقع برد نداشتم. حقسقت این است که ما در ایران هم از الهلال شکست خورده بودیم. گل آنها در تهران صحیح بود و ما با رای دارو توانستیم بازی را در تهران یک بر صفر ببریم. یادم می آید که ما به راحتی در عربستان این تیمها را شکست می دادیم و دلم می سوزد.

پرسپولیس باید از تیم به باشگاه تبدیل شود

به عقده من بازیکنان پرسپولیس آنچه را که در توانشان داشتند انجام دادند، اما ما حتی نتوانستیم آنها را پیش از رفتن به این سفر شارژ روحی کنیم. اینجا است که دوباره برمی گردیم به حرفهایی که من یک فصل زدم. اینکه باشگاه باید هدفمند باشد برنامه ریزی داشته باشد مدیر و پستهایش مشخص باشد تا بتواند برنامه ریزی صحیحی داشته باشد. پرسپولیس شده مثل است که دائم در معرض طوفان قرار می گیرد و هم این مسائل هم به مدیریت باشگاه بر می گردد که در حال حاضر در پرسپولیس جایی ندارد و هدفمند عمل نمی کند. اگر تیم به باشگاه تبدیل شود بسیاری از مشکلاتش حل می شود.

در زمان تمرین تیم آقای نژاد فلاح نبود

اینکه چرا شرایط واگذاری زودتر انجام نمی گیرد و مسایلی از این دست را باید از آقای نژاد فلاح سوال کنید.البته ایشان زحمت می کشد. من شنیدم که ایشان در حالی که تیم مشکل برای تمرین کردن داشته است در کنار تیم حاضر نبودند. عربستانی ها هم که نهایت مهمان نوازی را در حق ما پیاده کردند و حتی تیم نتوانست تمرین درستی در زمین ورزشگاه، داشته باشد. بازیکنان ما باید برای هماهنگی با آب و هوا ی گرم عربستان حداقل سه چهار روز زودتر به این کشور بروند.

پرسپولیس باید 500 جوان داشته باشد

البته بازیکنان ما فرصت این را داشتند که بتوانند بعداز گل اول بازی را به تساوی بکشانیم و شاید اگر این اتفاق می افتاد شرایط بازی تغییر می کرد. بچه ها خوب بازی کردند اما نتوانستند نتیجه بگیرند. صحبت کردن در مورد نقاط ضعف تیم مشکلی را حل نمی کند. همه اینها بر میگردد بر اینکه باشگاه مدیریت و انسجام لازم را ندارد. این فصل در تیم پرسپولیس اتفاقاتی افتاد که من در مورد آن حرفی نزنم. زیرساختها باید در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس درست شود الان تیم پرسپولیس باید حداقل 500 جوان داشته باشد که در رده های مختلف پایه فعالیت کنند نه اینکه دنبال خرید بازیکن از تیمهای دیگر باشد.

دیدگاه‌ها