کد خبر : 1243050 | 06 خرداد 1394 ساعت 11:44 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

میثاقیان: جرأت پرتاب کردن بطری دارم؟

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: آیا فکر می‌کنید آن قدر بی‌تجربه هستم که بطری به سمت نماینده فدراسیون پرتاب کنم؟ اصلا جرات این کار را دارم؟

میثاقیان: جرأت پرتاب کردن بطری دارم؟

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، اکبر میثاقیان در خصوص دیدار برگشت پلی‌آف لیگ برتر اظهار داشت: در بازی رفت مقابل استقلال خوزستان شانس بردن داشتیم و نباید در دقیقه 95 گل می‌خوردیم. متاسفانه بازیکنان ما فکر می‌کردند کار تمام شده و به همین دلیل آن گل لحظات پایانی را خوردیم.

وی افزود: مطمئنم در بازی برگشت در کرمان بازی را می‌بریم و شانس ما برای لیگ برتری شدن بیشتر از شانس استقلال خوزستان برای بقا در این لیگ است. هر چند کار سختی مقابل استقلال خوزستان پیش رو داریم اما با توجه به سوابقی که در بردن بازی‌های پلی‌آف و لیگ برتری کردن تیم‌ها دارم، شک نکنید برنده مجموع دوبازی پلی‌آف خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان تاکید کرد: تاکید می‌کنم که اگر در زمین خود مقابل تیم خوب استقلال خوزستان احساسی بازی کنیم، نتیجه را واگذار خواهیم کرد و فقط با ارائه یک بازی منطقی می‌توانیم نتیجه بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که‌ آیا استقلال خوزستان با توجه به برتری یک بر صفر در بازی رفت در بازی برگشت یک بازی تدافعی و بسته را در دستور کار خود قرار می‌دهد، تصریح کرد: استقلال خوزستان تیم خوبی است که در بازی رفت به معنای واقعی فوتبال بازی کردند و فکر نمی‌کنم در بازی برگشت در کرمان به ضد فوتبال روی آورند. در واقع با توجه به نوع فوتبالی که این تیم بازی می‌کند، حقش نبود در پلی آف حضور داشته باشد و برخی از تیم های دیگر لیگ برتری از استقلال خوزستان در این خصوص مستحق تر بودند.

میثاقیان در موردی گلی که تیم مس کرمان زد و داور آن را آفساید اعلام کرد و متعاقب آن وی به نشانه اعتراض بطری آب را به سمت نوذر رود نیل، نماینده فدراسیون پرتاب کرد، گفت: پس از آنکه با همکارانم صحنه گل را بازبینی کردیم، پی بردیم در آن صحنه 50 - 50 داور می‌توانست آفساید اعلام نکرده و گل ما را مردود نکند. درست است که من نسبت به تصمیم داور در آن صحنه معترض بودم اما آیا فکر می‌کنید آن قدر بی‌تجربه هستم که بطری به سمت نماینده فدراسیون پرتاب کنم؟ اصلا جرات این کار را دارم؟

وی در مورد شعارهایی که هواداران تیم استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز علیه او می‌دادند، خاطر نشان کرد: هر جا می‌رویم این شعارها هست و این موضوع برایم طبیعی شده است.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان تاکید کرد: باز هم تاکید می‌کنم لیگ برتری شدن در یک قدمی ماست و اگر در بازی برگشت بیش از حد توان خود تلاش نکنیم، نمی‌توانیم به هدف‌مان برسیم.

دیدگاه‌ها