کد خبر : 1243090 | 06 خرداد 1394 ساعت 13:41 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

ورزشگاه آزادی باز هم پُر می‌شود؟

پایان ضیافت 100 هزار نفری

با حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان از یک طرف و عدم توفیق این تیم در کسب سهمیه آسیایی فصل بعد از طرف دیگر، قرمزها دست‌کم تا نزدیک به دو سال دیگر در عرصه‌های بین‌المللی حضور نخواهند داشت و شاید تا مدتها دیگر خبری از حضور 100 هزار نفری هواداران در ورزشگاه آزادی نباشد.

پایان ضیافت 100 هزار نفری
به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که آخرین بار در فصل ۹۱-۹۰ در لیگ قهرمانان شرکت کرده بود امسال پس از دو فصل غیبت بار دیگر در آسیا حضور یافت. بازگشت پرسپولیسِ پرطرفدار به آسیا اتفاق جالبی را رقم زد و آن این بود که ورزشگاه آزادی پس از مدتها به طور کامل پُر شد آن هم در روزهایی که لیگ برتر به شدت از فقر تماشاگر رنج می‌برد.

هواداران پرسپولیس در سه آوردگاه آسیایی برابر النصر و الهلال عربستان و بنیادکار ازبکستان حضوری حداکثری به هم رسانده و حتی یک صندلی را هم در ورزشگاه آزادی خالی نگذاشتند. با شکست برابر الهلال و حذف در مرحله یک هشتم نهایی پرونده پرسپولیس در این فصل از لیگ قهرمانان بسته شد و ضیافت آسیایی هواداران این تیم هم به پایان رسید.

قرمزها امیدوار بودند تا این تیم که امسال در لیگ برتر هشتم شد و در نیمه نهایی جام حذفی با شکست مقابل ذوب‌آهن از رسیدن به فینال بازماند و نتوانست سهمیه آسیایی بگیرد لااقل در ادامه این فصل از لیگ قهرمانان حضور داشته باشد تا اگر نه مصادف با مقطع پایانی لیگ پانزدهم که مقارن با هفته‌های ابتدایی آن همزمان در دو جبهه داخلی و آسیایی با حریفان رقابت کند. با شکست برابر الهلال اما همه رویاهای آنها در این باره بر باد رفت.

دیدگاه‌ها