کد خبر : 1243091 | 06 خرداد 1394 ساعت 13:42 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

مسعود رضاییان اعلام کرد :

مسجدسلیمان امتیاز فولاد را نمی خرد

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان معتقد است اگر این تیم می توانست در دوران حضورش در لیگ برتر، از بودجه وزارت نفت استفاده کند، به لیگ یک سقوط نمی کرد.

مسجدسلیمان امتیاز فولاد را نمی خرد
به گزارش "ورزش سه"، مسعود رضاییان در رابطه با صحبت هایی که اخیرا مبنی بر خرید امتیاز تیم فولادنوین اهواز توسط این تیم زده شده بود گفت: این خبر در حال حاضر شایعه ای است که در شهر رواج دارد در حالی که بنده از اصل این موضوع اطلاعی ندارم، یعنی اگر در باره صحبتی هم شده باشد بنده در جریان نیستم، البته مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان عنوان کرده بودند که تنها تیم هایی که می توانند این سهمیه را بخرند صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان هستند اما تاکنون در این باره صحبتی نشده است.

وی در این رابطه ادامه داد: سیاست گذاری های کلان در خصوص تمام رشته های ورزشی در وزارت نفت، در شورای عالی ورزش این وزارت خانه انجام می شود و آنها هستند که در این زمینه تصمیم گیری می کنند. آنجا بدین گونه نیست که هر واحد نفتی به صورت مستقل در این زمینه تصمیم گیری کنند.

مدیرعامل تیم نفت مسجدسلیمان در ادامه گفت: یکی از دلایل سقوط ما به دسته اول، این بود که نتوانستیم از بودجه وزارت نفت استفاده کنیم، ما فقط توانستیم 2/2 میلیارد تومان از محل اسپانسرها پول جذب کنیم و در حقیقت نتوانستیم از بودجه نفتی ها برای تیم استفاده کنیم، در حال حاضر هم اگر قرار باشد تیمی خریداری شود، دو بحث وجود دارد، یکی بحث خرید و یکی دیگر هم بحث تجهیز تیم است، باید به نکته نیز توجه داشت که زمان زیادی نیز تا تجهیز تیم ها و آغاز زمان تمرینات باقی نمانده است فکر می کنم اگر تیم ها بخواهند 20 روز دیگر تمرینات شان را شروع کنند باید از الان وضعیت کادر مربیان و بازیکنان مشخص شده باشد.

او درباره تغییر نام این تیم و انتقال آن به شهرداری و یا سازمان های دیگر گفت: این اتفاق هم بعید می دانم بیفتد، به دلیل اینکه پس از بازگشت تیم به لیگ یک، این تیم بازهم می تواند از وزارت نفت، بودجه ای را دریافت کند، چراکه از ابتدای هرسال مبلغی پیش بینی می شود و به شورای عالی ورزش عنوان می شود و آنها نیز این مبلغ را با توجه به لیگ یکی بودن به تیم پرداخت می کنند، اما وقتی تیمی لیگ برتری می شود با توجه به مصوبه مجلس، وزارت نفت از کمک کردن و تحویل بودجه خودداری می کند.

رضاییان در پایان راجع به پیگیری شکایت از تیم راه آهن و بازیکن خارجی آن یعنی مارتیم موتومبا گفت: از نظر ما این موضوع تمام شده است، ادامه شکایت ما در این مقطع دیگر نه توجیه اقتصادی دارد و نه به صرفه است. زمانی که ما با قدرت در این رابطه جلو آمدیم متاسفانه هیچکدام از تیم ها پشت ما نبودند و در حال حاضر هم ما دیگر انگیزه ای برای ادامه این داستان نداریم.

دیدگاه‌ها