کد خبر : 1243122 | 06 خرداد 1394 ساعت 15:58 | 51K بازدید | 0 دیدگاه

از ساعت 1 بعدازظهر فعالیت خود را آغاز کرده‎ایم

افشارزاده:تاهفته آینده سرمربی مشخص می‌شود

مدیرعامل استقلال از اعلام سرمربی این تیم در هفته آینده خبر داد.

افشارزاده:تاهفته آینده سرمربی مشخص می‌شود
بهرام افشارزاده در این باره به "ورزش سه" گفت: ما مشغول بررسی گزینه هایمان هستیم و انشاالله از بین کسانی که گزینه هستند، تا پایان هفته سرمربی فصل آینده این تیم را مشخص می‌ کنیم.

او در پاسخ به این سوال که چه زمانی اعضای هیات مدیره فرصت کردند که با مربیان مورد نظرشان مذاکره کنند هم گفت: من هرگز نگفتم ما با این مربیان مذاکره کرده ایم بلکه ما رزومه شان را گرفته ایم و مشغول بررسی هستیم تا بتوانیم بهترین گزینه را انتخاب کنیم.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه گفته می‌ شود اسکوچیچ گزینه جدی سرمربیگری استقلال هم هست گفت: هنوز چیزی معلوم نیست. ما گزینه های بسیار زیادی را داریم بررسی می‌ کنیم که حالا احتمال دارد اسکوچیچ هم یکی از این گزینه ها باشد. البته من هرگز این موضوع را تایید نمی‌ کنم که ما با اسکوچیچ مذاکره کرده باشیم.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد امیر قلعه‌نویی در استقلال ماندگار شود هم گفت: هیچ چیز معلوم نیست و ما می‌ خواهیم بهترین تصمیم را بگیریم.

مدیرعامل استقلال ادعا می‌ کند این باشگاه از ساعت 1 بعدازظهر امروز فعالیتش را در فصل نقل و انتقالات آغاز کرده است: پیش از این بحث واگذاری مطرح بود و ما نمی‌ توانستیم کاری انجام بدهیم اما از ساعت 1 بعدازظهر که مشخص شد مزایده استقلال برنده نداشته است. از ما خواسته شد با همان تیم قبلی باشگاه را اداره کنیم و بنابراین ما فعالیتمان را در فصل نقل و انتقالات شروع کرده ایم.

دیدگاه‌ها