کد خبر : 1243126 | 06 خرداد 1394 ساعت 16:19 | 67.4K بازدید | 0 دیدگاه

صاحب‌پناه:

ظرف 48 ساعت تکلیف استقلال را روشن کنید

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال ادعا می‌ کند که فکرش را نمی‌ کرده سرخابی ها در مزایده مرحله چهارم به بخش خصوصی واگذار نشوند.

ظرف 48 ساعت تکلیف استقلال را روشن کنید
کامران صاحب پناه در این باره به "ورزش سه" گفت: حقیقتش را بخواهید با توجه به اینکه 2 شرکت قدرتمند خودروسازی وارد مزایده دور چهارم شده بودند و همچنین آنها کاملا توان مالی اداره دو باشگاه را داشتند هرگز فکرش را نمی‌ کردم که استقلال و پرسپولیس باز هم به بخش خصوصی واگذار نشوند. البته فکر می‌ کنم هیچ کس هم چنین فکری را نمی‌ کرد.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه زمانی از مدیران ایران خودرو بوده در حضور شرکت سمند در مزایده دور چهارم نقش داشته یا نه هم گفت: اول این را بگویم که من مدیر میانی شرکت ایران خودرو بوده ام و بنابراین هرگز نمی‌ دانستم که قرار است شرکت سمند برای خرید باشگاه استقلال ابراز تمایل کند.

عضو هیات مدیره استقلال اعتقاد دارد که بلاتکلیفی سرخابی ها به نفع تیم های حریف است: من با این مساله صددرصد موافقم که بلاتکلیفی استقلال و پرسپولیس به نفع حریفان این تیم ها است. به هر حال الان همه دارند برای فصل بعد برنامه ریزی می‌ کنند و این طبیعی است که این دو باشگاه نباید وقت را از دست بدهند.

صاحب پناه در پایان گفت: باید وزارت ورزش و جوانان ظرف 48 ساعت آینده تکلیف اداره دو باشگاه را برای فصل بعد انجام بدهند و همچنین باید تکلیف تغییرات در هیات مدیره دو باشگاه مشخص شود وگرنه نه استقلال و نه پرسپولیس نمی‌ توانند فصل بعد تیم های قدرتمندی را روانه مسابقات کنند.

دیدگاه‌ها