کد خبر : 1243135 | 06 خرداد 1394 ساعت 16:10 | 121.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای AS

شروط بنیتس برای پذیرش مربیگری رئال مادرید

رافا بنیتس در آستانه جدایی از ناپولی و پذیرش سرمربیگری رئال مادرید قرار دارد ولی این مربی اسپانیایی در گفتگو با پرز، شروطی را پیش پای او گذاشته است.

شروط بنیتس برای پذیرش مربیگری رئال مادرید
به گزارش "ورزش سه"، پس از رسمی شدن برکناری کارلو آنچلوتی از سمت مربیگری رئال که البته شگفتی همه اهالی فوتبال را نیز به دنبال داشت، پرز در نشست خبری خود بطور ضمنی فاش ساخت که بنیتس، مربی بعدی رئال خواهد بود. مدیر برنامه های آنچلوتی نیز روز گذشته از احتمال 99 درصدی آمدن بنیتس به رئال خبر داد.

نشریه AS امروز در گزارشی مدعی شده است که بنیتس در گفتگو با رئیس باشگاه رئال مادرید شروطی را برای پذیرفتن هدایت رئال مطرح کرده است. شروطی چون آوردن دستیاران مورد اعتمادش، نظارت کامل روی تیم های پایه ای و نظارت روی خریدهای باشگاه و اینکه او حرف آخر را باید در مورد خریدهای تابستانی بزند، از جمله مهمترین مباحثی بوده که بنیتس با پرز در میان گذاشته است.

همچنین او در این گفتگو، به پرز اعلام کرده است که گرت بیل در ایده های تاکتیکی او نقش بسیار مهمی دارد و بحث فروش او هرگز نباید مطرح شود. بیل در فصل دوم حضوش در رئال، 5 گل و 6 پاس گل کمتر از فصل 2013-2014 داد و عملکردی متوسط را از او شاهد بودیم. به نظر می رسد که او یک بار دیگر به کمک بنیتس در رئال مادرید احیا شود.

دیدگاه‌ها