کد خبر : 1243139 | 06 خرداد 1394 ساعت 17:15 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با خبرنگاران

مربی ولز: هم تیمی های بیل به او پاس نمی دهند

کریس کولمن، سرمربی تیم ملی ولز هم با اظهار نظر جنجالی بارنت، مدیر برنامه های بیل موافق است. بارنت گفته بود که در رئال مادرید به گرت بیل پاس نمی دهند.

مربی ولز: هم تیمی های بیل به او پاس نمی دهند
به گزارش "ورزش سه"، ماه گذشته بود که مدیر برنامه های گرت بیل در مصاحبه ای جنجالی گفت که اگر به بیل همانند رونالدو و بنزما پاس داده شود، او عملکردی متفاوت در رئال خواهد داشت و اینکه هم تیمی های بیل، عامدانه به او کمتر پاس می دهند.

کریس کولمن، سرمربی تیم ملی ولز نیز در این رابطه گفت:" پس از بازی رفت رئال در زمین یوونتوس، انتقادات سختی از گرت بیل شد؛ در حالیکه من می دیدم که هم تیمی های گرت با وجود اینکه او در بهترین موقعیت ها جاگیری می کرد، به او پاس نمی دادند. به نظر می رسید که او را نادیده می گیرند. دستیار من به من زنگ زد و به او گفتم که می دانم چه می خواهی بگویی؛ به گرت پاس نمی دهند.

فکر نمی کنم آنچلوتی در این زمینه مقصر بود. هم بازی های بیل او را نادیده می گرفتند و تقصیر متوجه آنهاست. گرت وقتی در بهترین شرایط باشد، می تواند تفاوت ها را رقم بزند و در تیم ملی ولز، در بهترین موقعیت ها همواره به او پاس داده می شود. در رئال شرایط برای او اینگونه نیست.
مشکل از کم کاری بیل نیست بلکه باید به او در زمین بیشتر اهمیت داده شود. نمی خواهم بگویم که بخاطر رونالدو به بیل پاس نمی دهند اما چیزی که من در بازی های اخیر رئال دیدم را بیان کردم."

دیدگاه‌ها