کد خبر : 1243146 | 06 خرداد 1394 ساعت 18:06 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

چشمی: کی‌روش روی امیدها نظر مثبتی دارد

بازیکن صبای قم که بعد از درخشش در صبای قم موفق شده در لیست کارلوس کی‌روش نیز حضور یابد در نشست پیش از تمرین تیم ملی مقابل خبرنگاران حاضر شد.

چشمی: کی‌روش روی امیدها نظر مثبتی دارد
به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی که پیش از این سابقه حضور در ترکیب تیم ملی امید را در کارنامه‌اش دارد درباره شرایط اردوی تیم ملی گفت: در تمام کشورها به بازیکنان رده امید نگاه ویژه‌ای دارند و خوشحالم در اردوی جدید تیم ملی 11 بازیکن از تیم ملی امید کشورمان نیز فرصت یافته‌اند توانایی خود را به کارلوس کی‌روش نشان دهند.

وی ادامه داد: بازیکنان دیگری هم بودند که می توانستند از تیم امید به تیم ملی بزرگسالان بیایند. در تیم امید خاکپور تمرینات به روزی به ما می داد و آنجا شرایط خوبی داشتیم. به جز تیم امید بازی های لیگ هم زیر نظر گرفته شده بودند و در این اردو خیلی از بازیکنان جوان به تیم ملی دعوت شدند. این نشان می دهد کادر فنی تیم ملی به بازیکنان جوان نظر مثبت و خوبی دارند.

روزبه چشمی در ادامه در خصوص پست احتمالی‌اش در تیم ملی گفت: قبل از اینکه من در پست هافبک دفاعی بازی کنم دفاع وسط بازی می کردم. در تیم ملی ما را در هر پستی بگذارند باید تمام تلاش خود را انجام دهیم. من در تیم باشگاهی ام هافبک دفاعی بودم ولی در تیم امید و تیم بزرگسالان فکر می کنم به عنوان دفاع وسط از من استفاده شود.

مدافع تیم ملی امید در ادامه درباره ادامه همکاری محمد خاکپور گفت: ن در جریان این قضایا نیستم. فکر می کنم بیشتر بحث بر سر قرارداد مربیان تیم ملی است و این مساله حل خواهد شد تا ان شاءالله بتوانیم بعد از 40 سال به المپیک برویم. بعد از رفتن تیم ملی به جام جهانی، رفتن به المپیک هم می تواند برای مردم خوشحال کننده باشد.

دیدگاه‌ها