کد خبر : 1243148 | 06 خرداد 1394 ساعت 18:15 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

درس‌های زیادی از فوتبال اسپانیا یاد گرفتم

عزت‌اللهی: تلاش می‌کنم در فهرست باقی بمانم

مهاجم جوان تیم ملی فوتبال ایران که در این فصل در لیگ اسپانیا و تیم جوانان اتلتیکومادرید به فعالیت مشغول بود در نشست پیش از تمرین تیم ملی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

عزت‌اللهی: تلاش می‌کنم در فهرست باقی بمانم
به گزارش "ورزش سه"، سعید عزت‌اللهی درباره شرایط تمرینات تیم ملی گفت: من وقتی به لیگ اسپانیا رفتم به دنبال این بودم که پیشرفت کنم. امیدوارم به این هدف برسم. جا دارد از کی روش تشکر کنم که این فرصت را به من داد تا در اردوی تیم ملی کشورم حضور پیدا کنم.

وی ادامه داد: در ایران ما استعدادهای زیادی در فوتبال داریم. در ابتدا که به اروپا رفته بودم تمرینات برایم سخت بود اما توانستم با کمک مسئولان باشگاه جا افتاده و نیم فصل خوبی در تیم جوانان اتلتیکومادرید داشته باشم.

پدیده فوتبال ایران در پایان ابراز امیدواری کرد بتواند نظر کی‌روش را برای حضوری ادامه‌دار در تیم ملی جلب کند: تمام تلاش خود را می کنم و خدا هم به من کمک خواهد کرد تا در فهرست کی روش باقی بمانم تا بتوانم به تیم ملی کشورم کمک کنم.

عزت‌اللهی درباره تصمیمش برای حضور در رده سنی تیم ملی گفت: شرایط سنی من دیگر به تیم جوانان نمی خورد. اگر قرار باشد بازی کنم برای تیم های امید و بزرگسالان به میدان خواهم رفت.

مهاجم تیم فوتبال جوانان اتلتیکومادرید درباره حضورش در اسپانیا و نکاتی که در فوتبال این کشور دیده گفت: اگر بخواهیم فوتبال اروپا را با فوتبال خودمان مقایسه کنیم باید از امکانات آنها یاد کنیم. من درس های زیادی از فوتبال در اسپانیا گرفتم.

دیدگاه‌ها