کد خبر : 1243161 | 06 خرداد 1394 ساعت 18:51 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

هنوز تکلیفمان روشن نشده است

منوچهری: سازمان لیگ باید ورود کند

مهاجم تیم راه آهن معتقد است در فصل گذشته تعصب بازیکنان این تیم باعث شد تا علی رغم مشکلات موجود بازی های این تیم به پایان برسد.

منوچهری: سازمان لیگ باید ورود کند
به گزارش "ورزش سه"، امین منوچهری در رابطه وضعیت اخیر خود و تیم راه آهن گفت: در حال حاضر که به صورت انفرادی تمرین می کنم تا از نظر بدنی روی فرم باشم و افت نکنم، بهرحال من دیگر قراردادی ندارم و به عنوان بازیکن آزاد هستم، مثل خیلی از بازیکنان دیگر این تیم منتظر هستم تا تکلیف راه آهن روشن شود و درباره فصل آینده تصمیم بگیرم.

وی ادامه داد: گویا قرار است کسی تیم را بخرد اما هنوز در این رابطه تکلیف روشن نیست، از پارسال تا امسال کلی مزایده در کشور برگزار شده است اما در این تیم همیشه امروز و فردا می کنند و از آن نتیجه ای حاصل نمی شود. به نظرم الان سازمان لیگ برای تعیین وضعیت این تیم باید ورود کند، بهرحال اگر تیمی به دلیل مشکلات مالی نتواند به ادامه بازی هایش بپردازد کل لیگ زیر سوال می رود.

مهاجم راه آهن ادامه داد: در لیگ گذشته نیز چندبار نزدیک بود که تیم به دلیل مشکلات مالی به ادامه بازی ها نپردازد اما تعصب بچه ها مانع از این کار شد و بازی های این تیم به پایان رسید. ما تیمی بودیم که با توجه به شرایط به وجود آمده کسی امیدی به ماندن ما نداشت اما با غیرت بازیکنان و درایت کادرفنی و البته مدیریت آقای رحیمی راه آهن سربلند شد و بازی های خود را با موفقیت به پایان برد.

منوچهری در پایان گفت: بهرحال بخاطر شرایطی که در ابتدای فصل داشتیم، رقم قرادادهای مان را پایین تر از حد معمول نوشتیم و فکر می کنم اگر تیم فروخته شود و تکلیف آن مشخص شود هرکسی که صاحب تیم می شود می تواند تمام بدهی های آن را پرداخت کند.

دیدگاه‌ها