کد خبر : 1243165 | 06 خرداد 1394 ساعت 18:57 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

با حضور رودکی

تمرینات تیم ملی جودو از شنبه آغاز می شود

با پایان حواشی یک هفته اخیر در فدراسیون جودو ، دور جدید تمرینات تیم ملی با حضور سرگروه تیم ملی از روز شنبه آغاز می شود.

تمرینات تیم ملی جودو از شنبه آغاز می شود
به گزارش "ورزش سه" از مهر، جودو ایران یک هفته کابوس وار را پشت سر گذاشت تا در نهایت مسئولان فدراسیون جودو با چند روز تاخیر گرد هم آمده و با رفع مشکلات موجود در مورد مسائل مختلف به تفاهم رسیده و برنامه های تیم ملی را تدوین کنند. برنامه هایی که به نظر می رسد محمدرضا رودکی جایگاه خاصی در آن داشته باشد.

در همین رابطه مجید زارعیان گفت: عصر سه شنبه در جلسه ای با حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون برنامه های تیم ملی تا زمان حضور در رقابتهای قهرمانی جهان تهیه و تدوین شد. در این برنامه تمرینات داخل کشور ، حضور در کمپ های تمرینی و رقابتهای جایزه بزرگ برای کسب امتیاز ورودی المپیک مد نظر قرار گرفته است که پس از آغاز اردوها از روز شنبه طبق زمانبندی صورت گرفته به اجرا در خواهد آمد.

وی در خصوص حضور رودکی در اردوی تیم ملی گفت: محمدرضا رودکی از جودوکاران خوب و عنوان دار کشورمان است که در مراحل گذشته هم به اردو دعوت شده است و طی صحبتی که با او داشته ام قرار شد از روز نخست تشکیل اردوها تمرینات خود را آغاز کند.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: در جلسات متعدد شورای فنی و حتی جلسه ای که عصر سه شنبه داشتیم در خصوص دعوت اعضای تیم ملی بخصوص رودکی صحبت شده وهم اعضای شورا و هم رئیس فدراسیون از تصمیم بنده حمایت کرده و با دعوت ایشان هیچ مشکلی نداشته اند.

دیدگاه‌ها