کد خبر : 1243242 | 07 خرداد 1394 ساعت 13:20 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

حذف ریکرو و کامپوند میکس ایران از جام جهانی

در دومین روز از ر‌قابت‌های تیر‌و‌کمان که در شهر آنتالیای ترکیه در حال برگزاری است، ریکرو و کامپوند میکس تیمی ایران از دور این ر‌قابت‌ها حذف شد.

حذف ریکرو و کامپوند میکس ایران از جام جهانی

به‌ گزارش "وزش سه" و به نقل از ‌ایسنا‌، در ادامه مسابقات جا‌م جها‌نی تیر‌و‌کمان که در رشته‌های ریکرو و کامپوند در بخش زنان و مردان در حال برگزاری است، در بخش انفرادی کامپوند مردان، اسماعیل عبادی از بین 84 کماندار شرکت کننده توانست در جایگاه هشتم قرار بگیرد. یاسر عمویی در جایگاه بیست و پنجم قرار گرفت و مجید قیدی جایگاه چهل و چهارمی را به خود اختصاص داد.

همچنین در کامپوند تیمی مردان تیم ایران با ترکیب اسماعیل عبادی، یاسر عمومی و مجید قیدی از بین 20 تیم شرکت کننده توانست هشتم شود.

کامپوند تیمی در روز جمعه در مرحله یک هشتم نهایی با تیم هلند ر‌قابت‌ خواهد کرد.

در بخش ریکرو انفرادی مردان در مرحله یک چهل و هشتم صادق اشرفی شش بر چهار به حریف فرانسوی باخت و مجید قیدی 147 بر 141 به امیر کاظم پور باخت.

در بخش کامپوند میکس تیمی، تیم ایران در مرحله یک چهل و هشتم نهایی 165 بر 151 به تیم اسلوونی باخت و از دور ر‌قابت‌ها حذف شد.

در ریکرو انفرادی زنان، زهرا نعمتی از بین 125 کماندار شرکت کننده چهل و پنجم، فریده میرزایی نود و ششم و ملیکا عبدالکریمی صد و شانزدهم شدند.

همچنین در ریکرو میکس تیمی، تیم ایران از بین 40 تیم شرکت کننده در این ر‌قابت‌ها بیست و ششم شد و از دور مسابقات حذف شد.

در ادامه این ر‌قابت‌ها در بخش ریکرو انفرادی مردان نیز صادق اشرفی ر‌قابت‌ را واگذار کرد و حذف شد.

ر‌قابت‌ها امروز (پنجشنبه) در بخش ریکرو انفرادی زنان و کامپوند انفرادی زنان و مردان در حال برگزاری است.

دیدگاه‌ها