کد خبر : 1243261 | 07 خرداد 1394 ساعت 15:49 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

ذوالفقارنسب: بازیکنان در حد پرسپولیس نیستند

بیژن ذوالفقارنسب معتقد است برخی بازیکنان پرسپولیس به هیچ وجه در حد و اندازه نام این تیم نیستند.

ذوالفقارنسب: بازیکنان در حد پرسپولیس نیستند
به گزارش "ورزش سه"، ذوالفقارنسب در ابتدا درباره شرایط تاکتیکی دو تیم گفت: انتظار داشتیم پرسپولیس بهتر از بازی تهران در عربستان بازی کند. نکته مهم تفاوت دو تیم به لحاظ ارکان باشگاه است. الهلال از قدمت بالایی برخوردار است و پرافتخارترین تیم عربستان است و 2 دوره قهرمان آسیا شده است.

وی ادامه داد: الهلال همیشه بازیکنان خارجی خوبی را داشته است. آنها یک بازیکن خیلی خوب برزیلی و یک بازیکن خیلی خوب کره‌ای داشتند که هر دو بازیکن بسیار اثرگذار بودند. آنها یک بازیکن تیم ملی عربستان و یک بازیکن برزیلی را به میدان آوردند. این تیم نشان داد عربستان از لحاظ سازماندهی خیلی بهتر بود و از لحاظ کار تاکتیکی نسبت به پرسپولیس خیلی بهتر بودند.

او اعتقاد دارد الهلال از نظر تاکتیکی شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس داشت و همین عامل برگ برنده دونیس برای پیروزی در دیدار برگشت بود: کاملا مشخص بود آنها تحت تاثیر گفته‌ها و توصیه‌ها با نظم بازی می‌کنند و همینطور هم شد. آنها در کنترل بازی خیلی موفق بودند اما نظم تاکتیکی را در تیم پرسپولیس نمی‌دیدیم و کاملا مشخص بود تیم عربستانی به گل دست پیدا خواهد کرد. آنها با همان ترکیب بازی تهران به میدان آمدند و فقط یک تغییر داشتند.

بازیکن سابق پرسپولیس در ادامه انتقاداتی نیز به مدیریت و بازیکنان پرسپولیس دارد و برخی از آنها را در حد نام و پیراهن این تیم نمی‌داند: تیم پرسپولیس امسال بسیار ضعیف ظاهر شد و فقط در بازی مقابل الهلال ضعیف نبود و دچار مشکلات اداری، فنی و مدیریتی بود. بعضی از بازیکنان اصلا در حد تیم پرسپولیس نبودند و باید در تیم‌های دیگر تجربه کسب می‌کردند و بعد به این تیم می‌آمدند اما به یکباره سر از پرسپولیس درآوردند.

دیدگاه‌ها