کد خبر : 1243268 | 07 خرداد 1394 ساعت 16:35 | 46.8K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی رسمی بنیتس از ناپولی در انتهای فصل

بنیتس یک قدم دیگر به نیمکت رئال نزدیکتر شد

نشست خبری رافا بنیتس، سرمربی حال حاضر ناپولی، ساعتی پیش برگزار شد و این مربی اسپانیایی جدایی خود از ناپولی در پایان فصل را اعلام کرد.

بنیتس یک قدم دیگر به نیمکت رئال نزدیکتر شد
به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه پس از برکناری آنچلوتی از سرمربیگری رئال، همه از رافا بنیتس به عنوان جانشین احتمالی او یاد می کنند، این مربی مادریدی، امروز در نشست خبری خود، قدمی دیگر به سوی نیمکت مربیگری تیم محبوبش برداشت. رئیس باشگاه ناپولی "دی لائورنتیس" نیز بنیتس را در این کنفرانس همراهی می کرد.

بنیتس در دو فصل هدایت ناپولی این تیم را قهرمان کوپا ایتالیا و سوپرجام ایتالیا کرد. او به خبرنگاران گفت:" همانطور که همه می دانید، قرارداد من با ناپولی روز یکشنبه به اتمام می رسد. دوران حضورم در این تیم تمام شده و با تمام احترام می خواهم ناپولی را ترک کنم.باید از مدیریت باشگاه، بازیکنان و هواداران ناپولی که در این دو سال همواره مرا مورد لطفشان قرار دادند تشکر کنم.

پس از دو سال، تجربه حضورم در ناپولی به اتمام می رسد. همیشه جدایی از باشگاهی که در آن همه تو را دوست دارند، سخت و دشوار است. در دو هفته اخیر سعی کردم با خانواده ام صحبت کنم اما دو سال دوری از آنها برای هر دو طرف سخت بود. در نهایت نتوانستم متقاعدشان کنم که با ناپولی تمدید کنم. برای من، خانواده همیشه در اولویت قرار دارد.

همه می دانید که یوونتوس چه تیم قدرتمندی است و در فصل اخیر حتی به فینال لیگ قهرمانان راه یافته اما تیم من موفق شد دو جام را از این تیم بگیرد. ما با برتری مقابل یووه، قهرمان کوپا ایتالیا و سوپرجام شدیم. فکر می کنم در مجموع، عملکردم در ناپولی راضی کننده باشد.

یک بازی حساس مقابل لاتزیو داریم و امیدوارم با شکست این تیم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم. برای شکستن رکورد گلزنی باشگاه که 104 گل است نیز سه گل فاصله داریم. دوست دارم با رکوردشکنی از ناپولی جدا شوم."

بدین ترتیب انتظار می رود که روز دوشنبه، خبر رسمی سرمربیگری بنیتس در رئال مادرید اعلام شده و او روز چهارشنبه در تالار افتخارات سانتیاگو برنابئو، از سوی پرز به هواداران رئال معرفی شود.

دیدگاه‌ها