کد خبر : 1243270 | 07 خرداد 1394 ساعت 17:31 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

عدم جدایی کوئنترائو و ایارامندی از رئال مادرید

در حالی که تصور می شد فابیو کوئنترائو و آسیر ایارامندی در فصل نقل و انتقالات تابستانی از رئال جدا شوند، مارکا ادعا کرده است که هر دو در رئال ماندنی خواهند شد.

عدم جدایی کوئنترائو و ایارامندی از رئال مادرید
به گزارش "ورزش سه"، کوئنترائو، مدافع چپ پرتغالی رئال، فصلی توام با ناکامی و مصدومیت های گاه و بیگاه را پشت سر گذاشت. او هرگز مورد اعتماد آنچلوتی برای قرار گرفتن در قسمت چپ فاز دفاعی رئال قرار نداشت و اکثرا شاهد حضور مارسلو در ترکیب رئال بودیم.

با وجود اینکه هنوز حضور رافا بنیتس بجای آنچلوتی در رئال، رسمی نشده و لیست سیاه این سرمربی اسپانیایی به دست پرز نرسیده است، مارکا به نقل از منابع نزدیک به باشگاه، در گزاشی ادعا کرده است که رئالی ها قصد فروش کوئنترائو را ندارند.
پس از ناکامی در جذب گایا، مدافع چپ والنسیا، رئال هیچ گزینه شایسته ای در بازار نمی بیند . جذب الکس ساندرو از پوتو نیز تقریبا غیرممکن است. پورتو به تازگی دانیلو را به رئال واگذار کرده و قصد ندارد بازیکن دیگری را به این تیم بفروشد. در رئال مادرید بسیار امیدوارند تا کوئنترائو با بنیتس به فرم گذشته خود بازگردد.

ایارامندی نیز شرایط مشابهی دارد و ماندنی شدن او در رئال به یک سورپرایز شبیه است.بازیکنی که چندان در میان هواداران رئال محبوبیت ندارد. او که زمستان گذشته در آستانه ترک رئال قرار داشت، در نهایت ماندنی شد و این تابستان هم قصد جدایی ندارد.

او دو روز پیش در توئیتر خود خطاب به هواداران رئال نوشت:" از اینکه جزئی از خانواده رئال هستم، احساس غرور می کنم و دوست دارم همیشه اینجا بمانم. زنده باد رئال."
بدون شک ایارامندی یکی از بازیکنانی بود که از برکناری آنچلوتی خوشحال شد. او نیز هرگز مورد اعتماد این مربی ایتالیایی قرار نداشت.

دیدگاه‌ها