کد خبر : 1243278 | 07 خرداد 1394 ساعت 17:59 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

به زودی درباره آینده تصمیم خواهیم گرفت

فرکی: جای قهرمانی آسیا در ویترینم خالیست

حسین فرکی اکنون بعد از قهرمانی به همراه سپاهان به دنبال حضوری پرقدرت به همراه این تیم در آسیاست؛ البته همه چیز به توافق او با مسوولان زردپوشان اصفهانی بستگی دارد.

فرکی: جای قهرمانی آسیا در ویترینم خالیست
به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سپاهان درباره قرارداد خود با سپاهان اینطور توضیح داد: قرار شده هفته آینده جلسه‌ای را در تهران با مسوولان سپاهان داشته باشیم و درباره مسائل مختلف تیم صحبت کنیم.

فرکی درباره برنامه‌های احتمالی‌اش در سپاهان و توقعات این تیم در آسیا گفت: این موضوع پیچیده‌ای نیست. آنها سابقه حضور در فینال لیگ قهرمانان و همینطور جام باشگاه‌های جهان را دارند. زمانی نیمکت ذخیره این تیم هم ملی‌پوش بودند.

وی ادامه داد: ما برای اینکه چنین نگاهی داشته باشیم باید تیمی ببندیم که به هدفمان برسیم. ضمن اینکه باید حمایت شویم تا انتظارات هواداران برآورده شود. قهرمانی آسیا در ویترین سپاهان کم است. ما بازیکنان خوبی داریم اما همیشه وقتی این خوب‌ها یکجا جمع باشند، نتیجه مثبت نمی‌دهد. باید این بازیکنان خوب به شکل تیم باشند و در چارچوب تیم و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حرکت کنند و حمایت شوند که نکته بسیار مهمی است. در آن صورت تیم در مسیر موفقیت قرار می‌گیرد.

فرکی در مورد نفرات مازاد تیمش در صورتی ادامه همکاری با سپاهان گفت: ما تغییرات زیادی نخواهیم داشت. ضمن اینکه من به این موضوع دوطرفه نگاه می‌کنم. بازیکنی ممکن است در تیم ما کاراکتر لازم را نداشته باشد اما بیرون بودنش هم خوب نیست. به همین دلیل در ابتدا باید با خود بازیکن صحبت کنم و در نهایت تصمیمی بگیرم که به نفع بازیکن و باشگاه باشد. دوست ندارم بازیکنی را بیاورم که بیرون بنشیند. بازیکنی که از جمع ما جدا می‌شود شاید در تیم دیگری موفق باشد. چه بسا که قبل از این هم همینطور بوده و من در نفت تهران و فولاد این تجربه را داشتم و خوشبختانه تصمیمم صحیح بود.

فرکی در مورد شایعه حضورش در تیم‌های دیگر و پیشنهاداتی که این روزها به او شده نیز گفت: من به این مسائل غیرواقعی توجهی ندارم. این اما و اگرها و گمانه‌زنی‌ها بیشتر در فوتبال ماست تا در جاهای دیگر. در واقع اصلا بازارگرمی را دوست ندارم. شاید بعضی‌ها این موضوع را دوست داشته باشند. برای من مسائل اخلاقی در دستور کار قرار دارد و به تعهداتم مقید هستم. من برای چندمین بار به صراحت تمام این گمانه‌زنی‌ها را تکذیب می‌کنم. در حالی که هیچ علاقه‌ای هم به این کار ندارم اما بعضی وقت‌ها شایعات بیش از حد شما را مجاب می‌کند که پاسخ دهید.

او ادامه داد: قرارداد 1/5 ساله دارم که یک سال آن به صورت مشروط باقی مانده است. همانطور که گفتم باید در مورد جزییات وارد مذاکره شویم. از طرفی واقعا برایم دشوار است که بخواهم از تهران و خانواده‌ام دور باشم اما این قهرمانی با سپاهان که در کارنامه‌ام رقم خورد شرایطم را خیلی تغییر داد.

فرکی که به نظر می‌رسد بی‌میل نیست با سپاهان همکاری‌اش را ادامه دهد اینطور توضیح داد: به لحاظ تصمیم‌گیری و الان به خاطر مردم خوب اصفهان و هواداران سپاهان یک سال دیگر دوری از خانواده و سختی‌هایش را تحمل می‌کنم و بذر و میوه‌ای که خودم کاشته‌ام را درو کنم تا اینکه انتخاب دیگری داشته باشم اما باید با باشگاه و بازیکنان صحبت کنم. اگر پایم جراحی شود به مدت یکی دو ماه فقط باید نظاره‌گر تمرین بچه‌ها و اداره آن باشم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: تصمیم دارم خیلی زود تمرینات را شروع کنیم و به همین دلیل باید هر چه سریع‌تر برنامه‌ریزی کرد. قطعا بلافاصله در بحث یارگیری حرکت می‌کنیم. چون نمی‌خواهیم در لیگ و جام حذفی دچار مشکل شویم و اتفاقات گذشته را دوباره تجربه کنیم.

دیدگاه‌ها