کد خبر : 1243287 | 07 خرداد 1394 ساعت 18:20 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

مهرام برد و دانشگاه آزاد قهرمان نشد

مهرام با شکست دانشگاه آزاد خود را به قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال امیدوار نگه داشت.

مهرام برد و دانشگاه آزاد قهرمان نشد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مهرام در بازی چهارم فینال لیگ برتر بسکتبال 85 بر 77 به پیروزی رسید تا به کورس قهرمانی برگردد. با این نتیجه رقابت فینال به بازی چهارم می رسد که فردا در سالن آزادی برگزار خواهد شد.

کوارتر نخست مسابقه با شوت سه امتیازی رایان ریچاردز برای دانشگاه آغاز شد اما حامد حدادی با عملکرد خوبش در زیر سبد پاسخ خوبی به او داد و مهرام را پیش انداخت.

در ادامه دو تیم عملکرد پایاپایی داشتند اما مهرام با استفاده از شرایط میزبانی اش برتری نسبی پیدا کرد و تا دقایق پایانی این کوارتر آن را حفظ کرد.

با اضافه شدن محمد حسن زاده به ترکیب دانشگاه قدرت زیر سبد این تیم بیشتر شد و او توانست دانشگاه را پیش بیندازد که در نهایت پرتاب آزاد مشایخی کار را ١٧ بر ١٧ برابر کرد تا کوارتر اول برابر به پایان برسد.

در این کوارتر می توان به حرکت های جالب توجه شاهین طبع در کنار زمین اشاره کرد

کوارتر دوم با اشتباه های زیاد دو تیم آغاز شد اما مهرام با عملکرد خوب اصلانی و ساهاکیان دوباره برتری خود را بدست آورد.

آرن داوودی در کنار زمین با شاهین طبع صحبت می کرد و صمدزاده هاشمی را آرام می کرد. جدال دو تیم در این کوارتر پایاپای پیش می رفت و جدال جدال سنترهای دو تیم بود.

مهرام با درخشش حدادی و بازی خوب زنگنه فاصله امتیازی اش را افزایش داد اسلم دانک های حدادی هم تماشاگران را به وجد می آورد. برتری مهرام تا پایان این کوارتر ادامه داشت و. ر نهایت شاگردان هاشمی ٢٣ بر ١٦ به برتری رسیدند.

نیمه نخست ٤٠ بر ٣٣ به پایان رسید به سود مهرام.

نیمه دوم با امتیاز برای دانشگاهی ها آغاز شد. این تیم بازی را ٤٣ بر ٤٣ برابر کرد اما تاکوان دین که در این مسابقه فرصت بیشتری برای خودنمایی در ترکیب مهرام داشت با دو پرتاب سه امتیازی میزبان را پیش انداخت.

در کنار این بازیکن آمریکایی سعید داورپناه هم به خوبی امتیاز کسب می کرد تا فاصله امتیازی مهرام از حریفش به ١٠ برسد. مهرام برتری اش را حفظ کرده بود تا اینکه رایان ریچاردز دوباره منجی دانشگاه آزاد شد و با شوت های سه انتیازی اش فاصله را کاهش داد. دانشگاهی ها در دقایق پایانی که حامد حدادی استراحت می کرد بهتر کار کردند و کوارتر سوم را ٢٣ بر ٢١ به سود خود تمام کردند.

از نکات جالب توجه این کوارتر اعتراض آرن داوودی به داور بود. او به داور مسابقه گفت مربی مهرام حرف می زند شما به نفع آنها سوت می زنید.

کوارتر پایانی مسابقه جذاب بود و دو تیم کار را طوفانی آغاز کردند. بازی نزدیک پیش می رفت که شوت سه امتیازی تاکوان دین دوباره برتری میزبان را به عدد ١٠ رساند تا شاگردان هاشمی در ادامه کار آرام تر بازی را ادامه بدهند.

دانشگاهی ها هرچه داشتند گذاشتند تا فاصله را کم کنند اما دفاع خوب مهرام و امتیازآوری این تیم ادامه داشت تا اینکه شوت سه امتیازی فرید اصلانی کار را برای شاگردان شاهین طبع تمام کرد. مهرام در کوارتر چهارم 24 بر 21 برنده و در نهایت 85 بر 77 به پیروزی رسید تا به کورس بهرمانی برگردد. با این نتیجه رقابت فینال به بازی چهارم می رسد که فردا در سالن آزادی برگزار خواهد شد.

در کوارتر پایانی می توان به عملکرد خوب زنگنه و دین اشاره کرد.

دانشگاهی ها در ثانیه های پایانی فاصله را کاهش دادند اما نتوانستند نتیجه را تغییر دهند.

دیدگاه‌ها