کد خبر : 1243293 | 07 خرداد 1394 ساعت 18:33 | 40.2K بازدید | 0 دیدگاه

هدف بزرگ ما قهرمانی در جام حذفی است

حدادی‌فر: خوشحال می‌شویم صادقیان برگردد

کاپیتان بی‌حاشیه ذوب‌آهن در گفتگویی عنوان می‌کند از بازگشت بازیکن پرحاشیه پرسپولیس به جمع ذوبی‌ها استقبال می‌کند.

حدادی‌فر: خوشحال می‌شویم صادقیان برگردد
به گزارش "ورزش سه"، صادقیان که پیش از حضور در پرسپولیس در ذوب آهن به فوتبال خود ادامه می‌داد در شرایطی قرار دارد که امید چندانی به بازگشت او به سطح اول فوتبال نمی‌توان متصور بود اما همبازی سابق او در ذوب‌آهن ابراز امیدواری می‌کند این بازیکن با حضور در این تیم به روزهای بدون حاشیه و آرام خود خواهد رسید.

قاسم حدادی‌فر در این‌باره گفت: پیام از لحاظ فنی یک بازیکن بزرگ است و وقتی که در ذوب‌آهن بود، شرایط خیلی خوبی داشت. او از همان جوانی چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ اخلاقی، فوتبالیست خوبی بود و ما خوشحال می‌شویم که دوباره او را در ذوب‌آهن ببینیم.

کاپیتان ذوبی‌ها در مورد اینکه آیا حاشیه‌های صادقیان در صورت پیوستن به ذوب‌آهن هم ادامه خواهد داشت، تأکید می‌کند: پیام در اصفهان آرامش داشت. او به‌ دور از مسائل حاشیه‌ای، خیلی خوب فوتبال بازی می‌کرد. من خیلی خوشحال می‌شوم که صادقیان دوباره به ذوب‌آهن برگردد ولی در این زمینه باید کادرفنی و مسئولان باشگاه تصمیم بگیرند.

حدادی‌فر در خصوص وضعیت خودش برای فصل آینده می‌گوید: مذاکره‌ای با باشگاه انجام نداده‌ام و همه چیز را به بعد از پایان فصل موکول کرده‌ام. به‌ هر ‌حال باید دید قسمت چه خواهد شد.

کاپیتان ذوب‌آهن در مورد فینال جام‌حذفی هم صحبت می‌کند: هدف بزرگ ما قهرمان شدن در این جام است ولی باید بدانیم که این مسابقه با دیداری که در لیگ‌برتر مقابل آنها انجام دادیم، تفاوت دارد. نفت انگیزه زیادی دارد و کار ما آسان نیست. امیدوارم هر تیمی که لیاقتش را داشت، قهرمان جام‌حذفی شود.

دیدگاه‌ها