کد خبر : 1243308 | 07 خرداد 1394 ساعت 20:29 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

بلاتر: رشوه گیران در اقلیت هستند

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد کسانی که در فیفا رشوه گرفتند در اقلیت هستند و با آنها برخورد خواهد کرد.

بلاتر: رشوه گیران در اقلیت هستند

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد کسانی که در فیفا رشوه گرفتند در اقلیت هستند و با آنها برخورد خواهد کرد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایسنا، سپ بلاتر در نشست خبری کنگره فیفا شرکت کرد و در حالی که انتظار می رفت حرف های جدیدی در این نشست بر زبان بیلورد باز هم حرف های سابق را تکرار کرد.

او در این نشست گفت: زمان خیلی مهم و جدیدی برای فیفا است. تابحال چنین شرایطی را تجربه نکرده بودیم. فیفا نیز مثل یک جامعه است. همانطور که در یک جامعه با وجود قانون و پلیس افرادی پیدا می شوند که نقض قانون می کنند در فیفا نیز اینطور بوده است. اینهایی که در فیفا دستگیر شدند در اقلیت هستند. ما تمام تلاشمان را می کنیم تا این اتفاقات را از فوتبال پاک بکنیم.

بلاتر در ادامه گفت: فردا در انتخابات روز مهمی برای فوتبال است و در صورت انتخاب مجدد به عنوان رئیس فیفا تلاش خودش را برای برقراری نظم و از بین بردن این اتفاقت از فوتبال خواهد کرد.

روزنامه دیلی میل همچنین خبر داد نمایندگان فیفا اجازه حضور در برلین و تماشای فینال لیگ قهرمانان را ندارند.پس از اتفاقات چند روز اخیر و دستگیری جمعی از مدیران و نایب رئیسان فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا حال میشل پلاتینی ریاست اتحادیه فوتبال اروپا با دستوری از حضور نمایندگان این فدراسیون در فینال رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا که در شهر برلین آلمان برگزار خواهد شد، جلوگیری کرد.

بر اساس این گزارش خبری طبق رویه هر سال 50 بلیت در فینال بازی های اروپایی در اختیار فیفا و نایب رئیسان آن قرار می گرفت.

دیدگاه‌ها