کد خبر : 1243311 | 07 خرداد 1394 ساعت 20:40 | 40.2K بازدید | 0 دیدگاه

تایید پیوستن بنیتس به رئال توسط مالک ناپولی

آئورلیو ده‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی تلویحا پیوستن رافائل بنیتس به رئال مادرید را تایید کرد.

تایید پیوستن بنیتس به رئال توسط مالک ناپولی
به گزارش "ورزش سه"، بنیتس روز پنجشنبه تایید کرد که فصل آینده در ناپولی حضور نخواهد داشت و از این تیم جدا خواهد شد. از سوی دیگر با اخراج آنچلوتی، رئال مادرید به دنبال سرمربی جدیدی می‌گردد که رسانه‌های نزدیک به باشگاه، از توافق سپیدپوشان با سرمربی اسپانیایی خبر دادند. حال رئیس باشگاه ناپولی نیز این انتقال را تایید کرد.

او گفت:" آیا بنیتس را به پرز توصیه می‌کنم؟ او را به همه ی باشگاه‌ها توصیه می‌کنم ولی پرز به توصیه من نیازی ندارد. ولی اگر رافا به مادرید برود، تاییدی بر انتخاب درست من است که او را دو سال پیش به عنوان سرمربی انتخاب کردم. امیدوارم فلورنتینو قرارداد خوبی با رافا ببندد. اگر رافا بخواهد به او کمک می‌کنم که قراردادش به بهترین شکل باشد ! . مسلما قرارداد خوبی خواهد بود."

ده‌لورینتیس ادامه داد:" از رافا به‌خاطر زحماتش در دو سال گذشته تشکر می‌کنم. از پیش می‌دانستم که این، آخرین فصل حضورش در تیم ماست زیرا او می‌خواست به خانواده اش نزدیک تر باشد. قرارداد او دو ساله بود و بندی برای سه ساله شدنش وجود داشت ولی او دلایلی برایم مطرح کرد که با جدایی اش موافقت کردم و برایش آرزوی موفقیت کردم."

دیدگاه‌ها