کد خبر : 1243349 | 08 خرداد 1394 ساعت 08:15 | 76.2K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان:‌

استقلال‌نه،فعلاً تمرکزم روی فینال‌جام‌حذفی است

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت:‌ پیش از بازی ما با الاهلی در ورزشگاه سرود ملی عربستان پخش شد و نمی‌دانم چرا آنها این کار را انجام دادند.

استقلال‌نه،فعلاً تمرکزم روی فینال‌جام‌حذفی است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، علیرضا منصوریان درباره صعود نفت تهران به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا گفت: خدا را شاکرم که برای اولین بار که تیم نفت در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کند توانستیم از مرحله گروهی صعود کنیم و در مرحله حذفی هم به برتری برسیم تا بتوانیم جزو 8 تیم برتر قاره آسیا باشیم.

وی ادامه داد: روز قبل از بازی ما متأسفانه پرسپولیس نتیجه خوبی نگرفته بود و حتی بعد از آن بازی هم جشن ملی در عربستان برگزار کردند و به نظر می‌رسید که عربستانی‌ها به بازی نفت و الاهلی هم به چشم بازی ملی نگاه می‌کردند چرا که در اتفاقی عجیب قبل از بازی سرود ملی عربستان پخش شد و انگار این بازی یک بازی ملی بود که چنین اتفاقی افتاد اما من به بچه‌های تیم گفتم که باید خودمان را برای هر چیزی آماده کنیم و حتی پیش‌بینی معطلی در فرودگاه را هم می‌کردیم و به همین دلیل به بازیکنان هشدار این مسئله را داده بودم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در ادامه خاطرنشان کرد: ما بیشتر از پرسپولیسی‌ها در فرودگاه اذیت شدیم و این در حالی است که هر زمان آنها به ایران آمدند برخورد خوبی با آنها شده بود اما در فرودگاه ما را خیلی اذیت کردند هرچند که مهمان‌نوازی‌شان در هتل خوب بود اما در استادیوم برخورد خوبی با ما نشد و ادبیات خوبی در استادیوم حاکم نبود و برای من هنوز هم جای سؤال است که چرا قبل از بازی سرود ملی پخش کردند.

منصوریان اظهار داشت: اگر در بازی موقعیت‌سوزی نمی‌کردیم می‌توانستیم آنها را شکست دهیم اما به هر حال تیم ما جوان است.

وی درباره اتفاقات بعد از بازی تصریح کرد:‌ بعد از اینکه سوت پایان بازی زده شد ما 30 دقیقه در زمین باقی ماندیم اما از این مسئله ناراحت شدم که وقتی بازیکن ما رفت با بازیکن الاهلی دست بدهد به سمت ارسلان مطهری بطری پرتاب کردند هرچندکه مدیر آنها عذرخواهی کرد اما باید بدانیم که فضایی که از دولت عربستان به مردم این کشور منتقل می‌شود منفی است و من حتی در کنفرانس خبری هم این مسئله را گفتم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تصریح کرد: زمانی که کاروان الاهلی عربستان به تهران آمد ما میهمان‌نوازی خوبی از آنها کردیم و حتی خود من ID کارتی به نایب رئیس این باشگاه دادم اما خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با وجود همین شرایط پرچم کشورمان را در عربستان بالا ببریم.

منصوریان درباره اینکه بعد از برد مقابل الاهلی بازیکنان نفت سه بار شعار «یا حیدر» سر دادند، افزود: بعد از هر بازی که برد می‌آوریم و می‌خواهیم وارد زمین شویم سه بار «یا حیدر» می‌گوییم و آرزو می‌کردم که بتوانیم در عربستان این کار را انجام دهیم و خدا را شکر که سربلند بیرون آمدیم و قطعاً این «یا حیدر» گفتن به یک دنیا می‌ارزد.

وی درباره بازیکنان نفت و آینده‌ای که پیش‌روی آنها است، اظهار داشت: بازیکنان نفت جوان و فوق‌العاده هستند و قطعاً ستون اصلی تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 را تشکیل خواهند داد.

منصوریان در پایان درباره اینکه شایعاتی مبنی بر حضور وی به عنوان سرمربی سال آینده استقلال شنیده می‌شود، خاطرنشان کرد: فعلاً‌ همه تمرکز من بر روی فینال جام حذفی و بازی مقابل ذوب‌آهن است.

دیدگاه‌ها