کد خبر : 1243361 | 08 خرداد 1394 ساعت 10:41 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

بیات: مسی‌ها فقط وقت تلف کردند

مدافع استقلال خوزستان از ماندنشان در لیگ با اطمینان کامل حرف می زند و معتقد است مسی ها هیچ جوره نمی توانند مانع آن ها شوند.

بیات: مسی‌ها فقط وقت تلف کردند
به‌گزارش "ورزس سه" محسن بیات درمورد پیروزی مقابل مس کرمان در بازی رفت پلی آف گفت: بازی خیلی خوبی بود و ما توانستیم بازی خوبی انجام دهیم وخدارا شکر نتیجه دلخواه را هم کسب کردیم در مورد این بازی باید بگویم که تیم مس کلا به دفاع پرداخته بود و تمامی راه های نفوذ رابسته بود و ما از موقعیت های بدست آمده حداکثر استفاده را کردیم و پیروز شدیم. متاسفانه در این بازی آن ها به جای فوتبال فقط وقت تلف میکردند.

او در مورد بازی برگشت با مس کرمان ادامه داد: در بازی آینده ما کار راحت تری داریم و تیم مس از دفاع کامل دست بر میدارد چون ما با نتیجه مساوی هم در لیگ می مانیم.

مدافع استقلال خوزستان با اشاره به وقت تلف کردن حریف در این مورد گفت: در این بازی بازیکنان مس خیلی وقت تلف و استرس روی تیم ما را زیاد کردند حالا در بازی برگشت باید فوتبال بازی کنند وبا این شرایط تیم ما راحت تر بازی خواهد کرد‌.

این بازیکن با ابراز امیدواری در رابطه با ماندن در لیگ نطرش را اینگونه بیان کرد: خدا را شکر استقلال تیم خوبی از نظر مدیریت و کادر فنی دارد امیدوارم این تیم با انسجام بهتر در فصل آینده به رتبه های بالاتری دست پیدا کند ودر لیگ بعدی بتواند رتبه در خور شان مردم خوب خوزستان را به دست آورد.

بیات در پایان افزود: در پایان هم از تمامی مردم خوزستان بخصوص کسانی که در این بازی به استادیوم آمدند و تیم را حمایت کردند تشکر میکنم این اولین باری بود که من با چشم خود دیدم فولاد، نفت و استقلال مهم نبود، و فقط نام خوزستان برای مردم اهمیت داشت،امیدوارم این تیم با این پتانسیل در لیگ بماند‌.

دیدگاه‌ها