کد خبر : 1243408 | 08 خرداد 1394 ساعت 14:39 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه ذوب اهن برای انتقال رایگان هواداران به تهران

آذری:تا من‌هستم گل‌محمدی در ذوب‌آهن می‌ماند

سعید آذری گفت: بسیار خوشحال هستیم که توانستیم با طی یک فصل موفق در نهایت در فینال جام‌حذفی حضور داشته باشیم.

آذری:تا من‌هستم گل‌محمدی در ذوب‌آهن می‌ماند
به گزارش "ورزش سه"، وی گفت: این نتیجه برنامه ریزی ما برای بازگرداندن ذوب‌آهن به شرایط ایده آلش بود و همه برنامه های ما خوب پیش رفت. قولی که ما می‌ دهیم این است که در دیدار فینال با هدف دستیابی به عنوان قهرمانی نهایت جنگندگی و تلاش خود را به کار گیریم و مطمئنیم با درایت کادرفنی ای که داریم می‌ توانیم به موفقیت در این دیدار فکر کنیم.

آذری اضافه کرد: از همه هواداران و مردم اصفهان می‌ خواهم در این دیدار تیم محبوبشان را تنها نگذارند. البته باشگاه برنامه ریزی کرده است که تعداد زیادی از هواداران را که مشتاق حضور در این بازی هستند، به صورت رایگان به تهران انتقال دهد و امیدواریم طی روزهای آتی و در دیدار فینال شاهد حضور پررنگ هوادار اصفهانی باشیم.

آذری در بخشی از صحبت های خودش تاکید کرد: تا  وقتی که من مدیرعامل ذوب‌آهن هستم. انشاالله یحیی گل‌محمدی نیز در راس کادرفنی حاضر خواهد بود و امیدوارم بتوانیم با کسب عنوان قهرمانی یک جام ارزشمند برای مردم اصفهان به ارمغان بیاوریم. البته ما هیچ وقت دنبال نتیجه نیستیم. فوتبال یک چرخه باز است و پیش‌بینی در آن عملا امکانپذیر نیست ولی ما این قول را می‌ دهیم که تا سر حد جان در این بازی تلاش کنیم و برای کسب موفقیت نیز توکلمان به خداوند بزرگ است.

دیدگاه‌ها