کد خبر : 1243409 | 08 خرداد 1394 ساعت 14:44 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

احمدی به فینال تپانچه 50 متر مردان نرسید

دومین روز از مسابقات جام جهانی مونیخ در مرحله نیمه نهایی رشته تپانچه 50 متر مردان درحالی برگزار شد که تنها ملی پوش کشورمان، محمد احمدی نتوانست به فینال راه یابد.

احمدی به فینال تپانچه 50 متر مردان نرسید
به گزارش "ورزش سه" از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، دومین روز از مسابقات جام جهانی مونیخ در حالی به ساعات پایانی خود نزدیک می‌شود که در مرحله مقدماتی رشته تپانچه 50متر مردان، تنها نماینده کشورمان محمد احمدی علی رغم تلاش فراوان نتوانست وارد فینال شود و با کسب امتیاز 554 از بین 70 ورزشکار شرکت کنند بالاتر از تیرانداز کره جنوبی در جایگاه سی و یکم جهان ایستاد.

در این رشته، کشورهای چین، ژاپن، امریکا، صربستان، پرتقال، روسیه و ایتالیا وارد فینال این رقابتها شدند.

*پایان کار تپانچه 25 متر بانوان در روز دوم

در دومین روز از مسابقات تیراندازی جام جهانی مونیخ، تیم تپانچه 25 متر بانوان کشورمان با ترکیب بهناز غلامی، سارا میرابی و فاطمه حسینی در دو بخش تپانچه سرعت و دقت رقابت خود را با حریفان آغاز کردند.

این بخش که با حضور 105 کشور جهان برگزار شد در  پایان هر دو مرحله (سرعت و دقت) غلامی توانست با کسب امتیاز مجموع 569  در مکان پنجاه هفتم رده بندی این رشته قرار گیرد و حسینی با 556 امتیاز و میرابی با 552 امتیاز رده های هشتاد و ششم و نودیکم را به خود اختصاص دادند ضمن اینکه الهام هریجانی دیگر نماینده کشورمان در رشته تپانچه 25 متر بانوان در (mqs) ذخیره قرار داشت.

کشورهای، چین ، اوکراین، روسیه، بلغارستان، تایلند، آلمان و روسیه توانستند به فینال این رشته راه یابند.

مسابقات جام جهانی آلمان با حضور 906 ورزشکار از 86 کشور جهان از 5 لغایت 12 خرداد ماه در شهر مونیخ آلمان برگزار می شود که سهمیه المپیک 2016 ریو در آن توزیع می‌شود.

دیدگاه‌ها