کد خبر : 1243422 | 08 خرداد 1394 ساعت 15:25 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

آنتیگا: از کورک راضی هستم

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان پس از پیروزی مقابل روسیه گفت: از نتیجه خیلی خوشحالم و بهتر خواهیم شد.

آنتیگا: از کورک راضی هستم
به گزارش "ورزش سه"، پس از کسب قهرمانی جهان توسط لهستان در سال 2014 این تیم لیگ جهانی را هم با پیروزی قاطع مقابل روسیه آغاز کرد. البته روس ها اعلام کرده بودند که لیگ جهانی نسبت به سایر مسابقات پیش رو در سال 2015 برای آنها اهمیت کمتری دارد و به همین دلیل اکثر بازیکنان اصلی اش را به لهستان نبرد. اما میزبان هم عملکرد خوبی داشت و با بهترین نتیجه ممکن قهرمان المگیک را از پا در آورد.

استفان آنتیگا پس از پیروزی مقابل روسیه گفت: اول از همه از طرفداران تیم ملی در گدانسک تشکر می کنم که در یک روز وسط هفته ما را تنها نگذاشتند. در مورد بازی هم که نتیجه نشان دهنده است. خوب بازی کردیم و نتیجه خوبی هم گرفتیم. من برای این بازی بدون توجه به اسامی آماده ترین بازیکنان را انتخاب کردم و آن ها هم بسیار خوب بودند. ما بازی تدارکاتی نداشتیم و بازیکنان فشار زیادی را تحمل کردند و این نتیجه برای ما عالی بود اما باید بهتر شویم.

کورک، ستاره تیم ملی والیبال لسهتان که مدت های زیادی را به دلیل مصدو.میت از تیم ملی به دور بود یک بار دیگر در ترکیب آنتیگا قرار گرفت و این بار با تغییر پست. او در مورد بازگشت کورک گفت: از او بسیار راضی بودم و من را به آینده امیدوار کرد. من می دانم تغییر پست کار بسیار سختی است ولی او از پس این کار بر آمد و بسیار هم خوب بود. باید اعتراف کنم انتظار چنین درخششی را از کورک نداشتیم و او به غیر از اسپک در سرویس و دفاع هم بسیار خوب بود.

دیدگاه‌ها