کد خبر : 1243423 | 08 خرداد 1394 ساعت 15:27 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای AS

بنیتس خواهان انتصاب یک مدیر ورزشی در رئال

رافا بنیتس در یک قدمی نیمکت رئال مادرید قرار دارد و بسیاری انتظار دارند که خبر سرمربیگری او در رئال مادرید، روز دوشنبه اعلام شود.

بنیتس خواهان انتصاب یک مدیر ورزشی در رئال
به گزارش "ورزش سه"، بنیتس روز گذشته در یک نشست خبری بصورت رسمی اعلام کرد که از ناپولی جدا خواهد شد اما حاضر نشد تیم بعدی خود را فاش کند. با این حال تمام رسانه های اسپانیایی متفق القول از آمدن او به رئال اطمینان دارند.

نشریه AS امروز در گزارشی مدعی شده است که بنیتس در ملاقات با نمایندگان رئال، انتصاب یک مدیر ورزشی مورد اطمینان و آگاه با شرایط رئال را درخواست کرده است. مدیری که هم با خود او و هم با مدیریت رئال ارتباط خوبی داشته باشد.

در رئال مادرید پس از برکناری میگل پاردزا، پستی با این عنوان وجود ندارد. پیش از پاردزا، بوتراگنیو، والدانو، ساچی و فلورو، در مقاطعی پست مدیریت ورزشی باشگاه را در اختیار داشتند. با این حال برعکس آنچه در باشگاه بارسلونا شاهد هستیم، تمامی خریدهای رئال مادرید با نظارت مستقیم رئیس باشگاه انجام می شوند.
مساله ای که مورد علاقه بنیتس قرار ندارد و او خواهان این شده که خریدهای باشگاه زیر نظر او و مدیر ورزشی باشگاه انجام شوند. او در تمام باشگاه هایی که حضور داشته این خواسته را مطرح کرده و همواره نیز به درخواست او پاسخ مثبت داده شده است.

دیدگاه‌ها