کد خبر : 1243430 | 08 خرداد 1394 ساعت 15:49 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با کادنا سر

براوو: دوست ندارم مرا برتر از والدس بدانند

دروازه بان شیلیایی بارسلونا که تابستان گذشته جانشین ویکتور والدس در این تیم شد، در طول فصل عملکرد بسیار درخشانی داشت و با دریافت تنها 19 گل، بهترین دروازه بان فصل لالیگا شد.

براوو: دوست ندارم مرا برتر از والدس بدانند
به گزارش "ورزش سه"، بسیاری بر این عقیده اند که حالا دیگر غیبت والدس در بارسلونا به چشم نمی آید و با وجود براوو، بارسلونا مشکلی درون دروازه نخواهد داشت.

براوو که در مصاحبه با کادنا سر شرکت کرده بود، در همین رابطه گفت:" از اینکه مرا با والدس مقایسه می کنند و می گویند من باعث این شده ام تا در بارسلونا دیگر کسی به والدس فکر نکند و از او برتر هستم، ناراحت می شوم. والدس دروازه بان بزرگی در تاریخ بارسلوناست. من مثل همیشه سعی کردم وظایفم را در تیم به درستی انجام دهم. بر خلاف آنچه از بیرون القا می شود، سال چندان دشواری هم نداشتیم. در مقطعی تیم دچار حاشیه شد ولی خیلی زود توانستیم این حواشی را مهار کنیم."

براوو در مورد مسی گفت:" حضور مسی همواره به نفع بارسلوناست. او کمک بزرگی برای لوئیس انریکه در طول فصل بود. شرایط او تمام تیم را تحت تاثیر قرار می دهد. باید باهوش باشیم و کمک کنیم تا مسی بهترین بازی خودش را انجام دهد که این به سود همه تمام خواهد شد."

دروازه بان موفق بارسا در مورد خداحافظی ژاوی از بارسا نیز گفت:" ژاوی یک بازیکن باورنکردنی، بزرگ و مثال زدنی است. بازیکنی الگو و تحسین برانگیز. دلمان برای او تنگ خواهد شد."

دیدگاه‌ها