کد خبر : 1243433 | 08 خرداد 1394 ساعت 16:03 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

خواست خدا بود سالم بیرون آمدیم

امیری: بازیکنان الاهلی میخواستند ما راناقص کنند

هافبک تیم نفت تهران معتقد است با توجه به برخوردهای خشن بازیکنان الاهلی، خواست خداوند بود که بدون مصدوم و تلفات به جمع هشت تیم برتر آسیا راه یافتند.

امیری: بازیکنان الاهلی میخواستند ما راناقص کنند
به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری درباره صعود تیم نفت به مرحله بعد لیگ قهرمانان گفت: بعد از شکست تیم پرسپولیس و اتفاقاتی که برای این تیم در عربستان به وجود آمد، بازی ما در زمین الاهلی بسیار حائز اهمیت بود و خدا را شکر می کنم که ما توانستیم سربلند بیرون بیاییم، گرچه بازی را باختیم اما صعود و حضور در بین هشت تیم برای ما اهمیت داشت که اتفاق افتاد.

وی در رابطه با رفتار تماشاگران عربستانی و پرتاب بطری به سوی آنها گفت: بهرحال تیم آنها حذف شده بود و مشخص بود که هوادارانشان عصبی شده بودند، متاسفانه اینگونه عصبانیت خود را تخلیه کردند که رفتار ناشایستی بود.

امیری در رابطه با برخوردهای خشن بازیکنان تیم الاهلی و خطای سنگینی که روی وی شد گفت: نمی دانم علت این رفتار آنها چه بود، هرچقدر که ما در تهران با آنها مهربان بودبم و رفتار درست و برخورد خوبی از خودمان نشان دادیم آنها در جده با ما برخورد خشن و نادرستی داشتند، در هر برخوردی می خواستند ما را ناقص کنند و خواست خداوند بود که بدون مصدوم و تلفات بازی را به پایان بردیم.

وی در پایان دررابطه با فینال جام حذفی گفت: ما امسال در سه جام شرکت کردیم و سعی کردیم بازی های خوبی به نمایش بگذاریم تا بتوانیم به جام برسیم، در لیگ برتر که نتوانستیم به قهرمانی برسیم، سعی می کنیم در این بازی به قهرمانی برسیم تا زحماتمان هدر نرود و نتیجه داشته باشد.

دیدگاه‌ها