کد خبر : 1243436 | 08 خرداد 1394 ساعت 16:09 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

باید جام را بالای سر ببریم

گل‌محمدی:خودمان هم این‌نتایج را باور نمی‌کردیم

یحیی گل محمدی گفت: هنوز کارمان تمام نشده و امیدوارم بتوانیم کاری کنیم که زحماتمان به بار بنشیند و جام را بالای سرمان ببریم.

گل‌محمدی:خودمان هم این‌نتایج را باور نمی‌کردیم
به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی که صبح امروز جمعه میهمان برنامه «زنده رود» شبکه اصفهان بود از شروع فعالیتش در فوتبال تا شرایط حال حاضر تیم فوتبال ذوب آهن صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید:

دوران مربیگری را با تربیت یزد شروع کردم
زمانی که به دنیا آمدم یک ماهم بود که به تهران آمدیم، پنج سال در تهران زندگی کردیم و به خاطر شغل پدرم که در شرکت نفت بود به محمود آباد رفتیم و در اواخر حضور ما در این شهر بود که من فوتبال را شروع کردم. تیم جوانان مازندران قهرمان شد و مربی این تیم مربی تیم بعد از این قهرمانی مربی تراکتورسازی شد و از من دعوت کرد و فعالیت حرفه ای من در فوتبال شکل گرفت.
دوران مربیگری را هم با تربیت یزد شروع کردم و در نساجی مازندران با سعید آذری افتخار همکاری داشتیم و بعد از دستیاری علی دایی در راه آهن سرمربیگری را با صبا آغاز کردم.

نتیجه گیری در فوتبال یک کار زمان‌بر است
نتایج ما در پایان فصل قابل پیش بینی بود. تغییر و تحولات زیادی در تیم بوجود آمده بود و تیم جوان شده بود. از لحاظ شکل بازی خوب بودیم اما در نتیجه گیری مشکل داشتیم و از هفته یازدهم- دوازدهم به بعد فرم تیمی خیلی خوب شده بود و نتایج خوب ما از همان موقع شروع شد.
نتیجه گیری در فوتبال یک کار زمان بر است، باید هماهنگی های لازم ایجاد شود و حمایت های پشت پرده از سوی باشگاه هیات مدیره و .. نتیجه داد و کارساز شد. نتایجی گرفتیم که حتی خود من هم باورم نمی شد. ما با ۳۴ امتیاز قهرمان نیم فصل دوم شدیم و اینها لطف و حمایت خدا بود. وقتی باشگاهی نتیجه می گیرد تمام اعضای باشگاه کارش را خوب انجام داده است و سازماندهی‌ها به خوبی انجام شده است.

امیدوارم با قهرمانی در جام حذفی زحمات ما به بار بنشیند
ما در صورت قهرمانی در جام حذفی می‌توانیم جزو تیم هایی باشیم که مستقیما به لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کنیم. هنوز کارمان تمام نشده و امیدوارم بتوانیم کاری کنیم زحماتمان به بار بنشیند و جام را بالای سرمان ببریم.

آرامش شیوه من است
دوست دارم همیشه کنار زمین آرامش داشته باشم و از هیجانات کاذب کنار زمین خوشم نمی آید. بیشتر آرام هستم تا بتوانم تمرکز خوبی روی کار تیمم داشته باشم. این شیوه کاری من است. اما یک جاهایی دیگر نتوانستم احساساتم را کنترل کنم و بالا و پایین هم پریده ام

دیدگاه‌ها