کد خبر : 1243445 | 08 خرداد 1394 ساعت 17:32 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با خبرنگاران کاستاریکایی

ناواس: در رئال میمانم وبرای فیکس شدن میجنگم

کیلور ناواس، دروازه بان کاستاریکایی، تابستان گذشته پس از درخشش در جام جهانی، از لوانته به رئال مادرید پیوست اما نتوانست در رقابت با کاسیاس، به دروازه بان اول این تیم تبدیل شود.

ناواس: در رئال میمانم وبرای فیکس شدن میجنگم
به گزارش "ورزش سه"، ناواس تنها در 6 بازی لالیگا از ابتدا برای رئال بازی کرد و به تصمیم آنچلوتی، تنها در کوپا دل ری، دروازه بان ثابت رئال بود. تورنمنتی که رئال پس از انجام 4 بازی در آن حذف شد. این روزها شایعه آمدن داوید دخیا به رئال نیز بیشتر از همیشه به گوش می رسد.

ناواس که تعطیلات خود را در کاستاریکا سپری می کند به خبرنگاران گفت:" ما در رئال سه دروازه بان خوب و سطح بالا هستیم و اگر یک دروازه بان دیگر هم بیاید مشکلی نیست. در رئال می مانم و به تلاشم ادامه خواهم داد. هرگز خودم را در پیراهنی غیر از رئال تصور نمی کنم.
100 درصد برای رقابت و تصاحب یک پست ثابت در رئال آماده ام. به توانایی های خودم ایمان دارم و از باشگاه می خواهم که به من فرصت کافی برای اثبات شایستگی هایم بدهد. قصد جدایی ندارم بلکه برای رسیدن به اهدافم می مانم و می جنگم. فکر نمی کنم نیاز به تغییر دادن چیزی داشته باشم. مثل قبل تمریناتم را ادامه خواهم داد و امیدوار می مانم تا از فرصت هایی که نصیبم می شود نهایت استفاده را ببرم."

دیدگاه‌ها