کد خبر : 1243447 | 08 خرداد 1394 ساعت 17:44 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با SID

اوزیل: همه تیم ها باید از آرسنال بترسند

آرسنال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، فردا در فینال FA CUP باید مقابل تیم سختکوش استون ویلا قرار بگیرد که در نیمه نهایی، لیورپول را حذف کرده بود.

اوزیل: همه تیم ها باید از آرسنال بترسند
به گزارش "ورزش سه"، یکی از امیدهای آرسن ونگر برای بازی حساس فردا، بدون شک مسوت اوزیل، ستاره آلمانی آرسنال است. بازیکنی که پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت ابتدای فصلش، در نیم فصل دوم نقش مهمی در اوجگیری آرسنال ایفا کرد.

اوزیل در آستانه بازی فینال به SID گفت:" مردم عقیده دارند که آرسنال شانس اصلی و اول قهرمانی است اما این بدان معنا نیست که ما حتما قهرمان FA CUP خواهیم شد. بسیاری مواقع بازی با تیم هایی که کسی شانسی برایشان قائل نیست دشوارتر است. ما باید بهترین بازی خودمان را انجام دهیم؛ چرا که استون ویلا تیمی نیست که هرگز ناامید شود؛ حتی اگر 3-0 عقب بیفتد.
با این حال یک چیز را می دانم؛ همه تیم ها باید از آرسنال بترسند چرا که ما فوتبال خوبی بازی می کنیم. بازی دشواری خواهد بود. ما قهرمان دوره قبل این جام هستیم و می خواهیم همچنان قهرمان بمانیم."

اوزیل در مورد وضعیت بدنی خود گفت:" ماه ها به دلیل مصدومیت به دور از میادین بودم و این به سود من تمام شد. الان کاملا آماده هستم ولی اگر بخواهم صادق باشم، باید بگویم که برای ماندن در فرم ایده آل، نیاز به استراحت طولانی مدت ندارم. سال هاست که یک بازیکن حرفه ای هستم و تقریبا هر تابستان عادت کرده ام که در یک تورنمنت بزرگ حضور داشته باشم.مشکلی از این بابت ندارم."

دیدگاه‌ها