کد خبر : 1243452 | 08 خرداد 1394 ساعت 17:45 | 49.2K بازدید | 0 دیدگاه

کنعانی‌زادگان: نیم‌فصل با پرسپولیس قرارداد دارم

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع جوان ملوان در نشست خبری امروز اردوی تیم‌ملی یکی از سه جوانی بود که به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

کنعانی‌زادگان: نیم‌فصل با پرسپولیس قرارداد دارم
به گزارش "ورزش سه"، مدافع سابق پرسپولیس با معرفی خودش، حرف های خود را اینطور آغاز کرد که: از اقای کی‌روش خیلی ممنونم که به ما اعتماد کرده. ما 6، 7 نفر از تیم امید دعوت شده ایم، من هم همه چیزم را می‌ گذارم تا انشاالله در اردو بمانم.

وی ادامه داد: تمام تلاش من این است که برای ادامه فوتبالم به اروپا بروم.

همچنین از او درباره عدم حضورش در آخرین بازی تیم امید مقابل عربستان سوال شد که وی گفت: من در آن بازی از ناحیه کمر مصدوم بودم و هیچ مساله دیگری نبود. البته خدا را شکر که تیم با وجود شکست بالا رفت.

مدافع تیم ملوان در پاسخ به این سوال که چه مدت از قراردادش با این تیم باقی مانده است، گفت: من در ملوان بازیکن سرباز هستم و یک فصل دیگر باید در این تیم بمانم. بعد از آن هم چون یک نیم‌فصل با پرسپولیس قرارداد دارم به پرسپولیس بازمی‌گردم تا قراردادم به پایان برسد، ضمن اینکه باید بگویم خوشحالم که در سن 21 سالگی توانستم به تمام رده‌های تیم ملی دعوت شوم و پرونده من اکنون کامل شده است، فقط امیدوارم حضور من در تیم ملی بزرگسالان تداوم داشته باشد تا بتوانم از تیم ملی به اروپا بروم

دیدگاه‌ها