کد خبر : 1243458 | 08 خرداد 1394 ساعت 17:12 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه:کوپا دل ری از هیچ جامی کم ارزشتر نیست

بارسلونا فردا برای تصاحب دومین جام فصل خود، در فینال کوپا دل ری به مصاف اتلتیک بیلبائو خواهد رفت.

انریکه:کوپا دل ری از هیچ جامی کم ارزشتر نیست
به گزارش "ورزش سه"، پس از قهرمانی در لالیگا، بارسلونا برای نزدیک تر شدن به رویای فتح سه گانه، می بایست در نوکمپ، بیلبائوی سختکوش را مغلوب کند. این دو تیم در سال 2009 نیز فینال کوپا دل ری را برگزار کرده بودند که با برتری 4-1 بارسا خاتمه یافته بود.

لوئیس انریکه در نشست خبری این بازی در مورد اینکه بخاطر این فینال به بازیکنانش حسادت می کند یا خیر گفت:" این بازی یکی از بهترین بازی هایی است که می توان در آن حضور داشت. بخاطر جو خاصش و احتمال کسب یک جام ارزشمند؛ ولی بدین خاطر به بازیکنانم حسادت نمی کنم. مدتهاست که دیگر بازی نمی کنم. در زمان خودم، قهرمانی های متعددی را کسب کردم."

انریکه در مورد بیلبائو، رقیب فردای بارسا گفت:" امیدوارم که همچون فینال 2009، جو پرشوری بر مسابقه حاکم باشد. بیلبائو حریف دشواری است. دو دیداری که مقابل این تیم در لالیگا انجام دادیم، دیدارهایی ساده نبودند. بازیکنان بیلبائو برای هر توپی می جنگند و کار را برای شما سخت می کنند. آنها خیلی خوب ما را می شناسند و شک ندارم که بازی جذابی خواهد شد."

سرمربی بارسا در مورد وضعیت سوارز گفت:" لوئیس شرایط خوبی دارد و در تمام طول هفته در تمرین گروهی حضور داشت. او همچون دیگر بازیکنان شانس حضور در ترکیب ثابت را خواهد داشت. فکر نمی کنم مشکلی برای بازی کردن داشته باشد."

انریکه در مورد حس خود به این فینال گفت:" هیجان زده ام و برای این فینال اشتیاق خاصی دارم. بهترین مقطع فصل از راه رسیده و تنها دو قدم برای کسب دو جام ارزشمند فاصله داریم. امیدوارم فردا قهرمان کوپا دل ری شویم تا با روحیه ای مضاعف به سراغ یوونتوس در  فینال لیگ قهرمانان برویم." 

انریکه در مورد خطر دست کم گرفتن بیلبائو و فکر کردن بازیکنان به فینال لیگ قهرمانان گفت:" فکر نمی کنم چنین اتفاقی بیفتد. در هیچ مقطعی از فصل، بازیکنان تمرکزشان روی مسابقه پیش رو را از دست ندادند و این بار هم مثل همیشه تنها روی بازی بعدی متمرکز خواهند بود.
کوپا دل ری به هیچ عنوان ارزشی پایین تر از هیچ جام دیگری ندارد و ما با تمام قوا برای فتح آن وارد زمین خواهیم شد ولی می دانیم که بازی دشواری در انتظارمان است. می دانم که هواداران زیادی از بیلبائو به نوکمپ می آیند. امیدوارم هواداران ما نیز پر شور در ورزشگاه حاضر شوند و ما را به سمت قهرمانی هدایت کنند. ابتدا هدفمان کسب دو گانه است و سپس برای سه گانه آماده خواهیم شد."

انریکه در مورد مزیت بازی در نوکمپ گفت:" مسلما مزیت هایی برای ما خواهد داشت ولی بدین معنا نیست که حتما قهرمان خواهیم شد. به یاد دارم تیم هایی که فینال را در زمین خودشان برگزار کرده و در نهایت مغلوب حریف شده اند (اشاره به باخت رئال مادرید مقابل اتلتیکو در فینال کوپا دل ری 2013 در برنابئو)."

دیدگاه‌ها