کد خبر : 1243460 | 08 خرداد 1394 ساعت 18:19 | 53.5K بازدید | 0 دیدگاه

دوست دارم در این تیم بمانم

فخرالدینی:در‌ استقلالی‌بازی‌‌می‌کنم‌که‌قهرمان‌‌شود

مدافع استقلال می‌ کند که دوست دارد در استقلالی بازی کند که جام بگیرد.

فخرالدینی:در‌ استقلالی‌بازی‌‌می‌کنم‌که‌قهرمان‌‌شود
میلاد فخرالدینی در این باره به "ورزش سه" گفت: هنوز برای ماندن در استقلال تصمیمی نگرفته ام چون دوست دارم در استقلالی بازی کنم که قهرمان لیگ‌برتر و جام‌حذفی شود و بتواند در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. من ناراحت می‌ شوم وقتی ناراحتی هواداران را می‌ بینم. به همین دلیل منتظر هستم ببینم تکلیف باشگاه چه می‌ شود.

او ادامه داد: واقعا اوضاع باشگاه بد است و تیم هنوز مالک خود را نمی‌ شناسد. ما هر روز داریم فرصت خود را از دست می‌ دهیم و تیم های دیگر دارند با بازیکنان مورد نظرشان مذاکره می‌ کنند. این شرایط ما را عقب می‌ اندازد و باید هر چه زودتر تکلیف اداره باشگاه مشخص شود.

مدافع استقلال در مورد گمانه زنی هایی که در مورد سرمربی این تیم می‌ شود هم گفت: اینکه چه کسی سرمربی استقلال شود، با نظر مدیران تیم است اما هر کسی که می‌ آید باید بازیکن خوب در اختیار داشته باشد و شرایط و امکانات برای موفقیت تیم فراهم شود. با این شرایط هر کسی بیاید کارش کمی سخت است و باید شرایط برایش فراهم شود.

او در مورد شایعه هایی که در مورد سرمربیگری اسکوچیچ در استقلال به گوش می‌ رسد هم گفت: من با ایشان کار نکرده ام و نمی‌ دانم سبک کاری اش چطور است. به همین دلیل ترجیح می‌ دهم که اظهارنظری در این باره نکنم.

فخرالدینی در پاسخ به این سوال که عده ای می‌ گویند امیر قلعه‌نویی بهتر است چند وقت استراحت کنم هم گفت: این موضوع نظر خود ایشان است و کسی هم نمی‌ تواند بگوید که برود یا بماند. به هر حال برند آقای قلعه‌نویی در همه جا مشخص است و ایشان هر تیمی که بخواهد می‌ تواند برود. حالا خودش باید تصمیم بگیرد که استراحت کند یا فصل بعد هم در یک تیم سرمربیگری کند.

مدافع استقلال در پایان برای ماندن در این تیم ابراز تمایل کرد: اینکه از دید هواداران به عنوان بهترین بازیکن فصل استقلال انتخاب شدم انگیزه ام را برای ماندن در این تیم چند برابر کرده است و اگر حرفی می‌ زنم برای این است که بتوانیم تیم قدرتمند داشته باشیم. به هر حال استقلال دو سال است که جام نگرفته است و طرفداران به این وضعیت عادت ندارند.

دیدگاه‌ها