کد خبر : 1243472 | 08 خرداد 1394 ساعت 19:20 | 70.2K بازدید | 0 دیدگاه

صعود مس پرونده این تیم را به جریان می اندازد!

اظهارنظر شگفت‌انگیز محمدزاده در مورد تبانی

هر روزی که از پرونده مس کرمان و شکایت نساجی از این باشگاه می‌ گذرد، ماجرا شکل پیچیده تری به خود می‌ گیرد.

اظهارنظر شگفت‌انگیز محمدزاده در مورد تبانی
به گزارش "ورزش سه"، امروز رئیس کمیته اخلاق در برنامه ای تلویزیونی تایید کرد که باشگاه مس تخلف کرده است، هر چند که تبانی این تیم را قطعی ندانست. با این حال همه می‌ خواهند بدانند که در صورتی که تبانی مس محرز شود، چه تصمیمی درباره تیم صعودکننده به لیگ‌برتر گرفته خواهد شد.

علی اکبر محمدزاده در گفت‌وگو با "ورزش سه" ماجرا را اینطور توضیح می‌دهد: در صورتی که ثابت شود مس کرمان تبانی کرده است، دو حالت پیش می‌ آید یا استقلال‌خوزستان می‌ تواند بازی پلی آف را ببرد که در آن صورت صددرصد فصل بعد را در لیگ‌برتر بازی خواهد کرد. اما حالت دوم این است که مس صعود کند که در آن صورت اعضای فنی فدراسیون فوتبال تصمیم می‌ گیرند که چه تیمی به لیگ‌برتر صعود کند.

او ادامه داد: نکته این است که در هر صورتی اگر ثابت شود که مس کرمان تبانی کرده است، باید به لیگ پایین تر یعنی لیگ دو سقوط کند. این موضوع در آیین نامه آمده اما اینکه چه تیمی بازی پلی آف برای صعود به پلی آف را برگزار کند، یک بحث فنی است که اهل فن در مورد آن تصمیم می‌ گیرند.

رئیس کمیته اخلاق بار دیگر تاکید می‌ کند که هرگز تبانی مس کرمان ثابت نشده است: من بار دیگر تاکید می‌ کنم که تخلف باشگاه مس کرمان ثابت شده اما این بدان معنی نیست که آنها حتما تبانی کرده اند. این موضوع و اثبات تبانی نیاز به زمان بیشتری دارد.

محمدزاده در پاسخ به این سوال که پیامک های فرد متخلف که گفته می‌ شود برای مس کرمان فعالیت غیرقانونی می‌ کرده، چطور در اختیار کمیته اخلاق قرار گرفته است هم گفت: این فرد دیشب دستگیر شده و ما این پیامک ها را از تلفن همراه وی پیدا کرده ایم.

دیدگاه‌ها