کد خبر : 1243524 | 09 خرداد 1394 ساعت 13:36 | 69.7K بازدید | 0 دیدگاه

دهنوی: منصوریان فوتبالیست بوده و درک می‌کند

هافبک ذوب‌آهنی ها که از فینال جام‌حذفی به دلیل دو کارته بودن محروم شده است می‌ گوید سرمربی نفت‌تهران می‌ توانست تصمیم مناسب تری بگیرد تا این بازیکن در فینال جام‌حذفی حضور داشته باشد.

دهنوی: منصوریان فوتبالیست بوده و درک می‌کند
به گزارش "ورزش سه"، قاسم دهنوی در این رابطه گفت: آقای منصوریان قبول نکرد که محرومیت من و حمدی نژاد بخشیده شود لابد دلایل خاص خودش را دارد. من انتظار داشتم که او از کنار این مساله بگذرد چون خودش فوتبالیست بوده و می‌ داند که هیچ بازیکنی عمدی محروم نمی‌ شود و حالا که من نیستم کل سیستم خودم به هم می‌ ریزد. کاش یک راهکاری پیدا می‌ کرد و من هم در این بازی حضور پیدا می‌ کردم. گرچه ما همه بازیکنان مان را داریم. آنها هم همین طور، اگر آقای منصوریان یک تصمیم عجولانه نمی‌ گرفت به نفع ما می‌ شد. ولی بالاخره اتفاقات فوتبال است اما چون سال های قبل هم بخشیده بودند، انتظار داشتیم که این اتفاق بار دیگری هم بیافتد. البته تیم ما آنقدر مهره دارد که جای خالی یکی، دو بازیکن حس نشود. من دوست داشتم به ذوب‌آهن کمک کنم اما متاسفانه نشد.

این بازیکن در مورد اینکه به کسب سهمیه آسیایی از طریق لیگ قانع نیستند ادامه داد: ما بعد از بازی پدیده عملا چهارم شدیم و در پلی آف سهمیه را کسب کردیم. بعد از آن بازی هم پس از یکی، دو روز استراحت دوباره تمرینات را از سر گرفتیم. همه از آقای گل‌محمدی شناخت دارند و می‌ دانند که چه جور مربی است. کارنامه او خیلی خوب است، بچه های ما هم انگیزه فوق العاده ای دارند. انشاالله دوشنبه ساعت 7 همه چیز خوب پیش برود، ما شناخت خوبی از نفت داریم. دو بازی در لیگ با آنها انجام دادیم و بازی نفت در لیگ قهرمانان آسیا که پخش مستقیم بود را تماشا کردیم. مطمئنا یک فینال خوب از آب در می‌ آید زیرا دو تیم به معنای واقعی فوتبال بازی می‌ کنند. ما به کسب سهمیه از طریق لیگ اکتفا نمی‌ کنیم و قهرمانی در این جام را می‌ خواهیم.

هافبک سبزپوشان اصفهان با اشاره به اینکه اگر بازی فینال در آزادی برگزار می‌ شد، بهتر بود گفت: ای کاش بازی در آزادی بود. زمین تختی زیاد مناسب نیست نمی‌ دانم چرا آنجا را انتخاب کرده اند ولی من فکر می‌ کنم که مسوولان نفت می‌ توانستند فشاری به مسوولان برگزاری بازی بیاورند و بازی را به استادیوم آزادی موکول کنند. البته چیزی که مهم است این است شرایط برای هر دو تیم یکسان است. از طرفی ما به کارخانه ذوب‌آهن رفتیم و آنجا دیدیم که چه عزیزانی در کنار کوره های ذوب کار می‌ کنند، دلگرمی عجیبی گرفتیم.

دهنوی در پایان افزود: این روزها یکسری صحبت ها از قول خودم در سایت ها می‌ بینم که همین جا آنجا را تکذیب می‌ کنم. بعضی ها نوشته اند که من به فلان تیم می‌ روم. باید به آنها بگویم هیچ تصمیمی نگرفته ام. این جور صحبت ها کم لطفی در حق من است. حالا یک بار هم امسال بحث قرارداد بستن من کمی داستان داشت اما قرار نیست هر سال این طور باشد. من خودم مطبوعاتی ها را دوست دارم اما با تمام احترام می‌ گویم که من دنبال حاشیه نبودم و نیستم و فکر می‌ کنم اینگونه صحبت کردن در مورد من صورت خوشایندی ندارد.

دیدگاه‌ها