کد خبر : 1243532 | 09 خرداد 1394 ساعت 09:42 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

آذری: صعود نفت انگیزه ذوب‌آهن را بیشتر کرد

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان می‌گوید که پس از صعود نفت به جمع 8 تیم برتر آسیا انگیزه بازیکنان این تیم برای فینال جام حذفی بیشتر شده است.

آذری: صعود نفت انگیزه ذوب‌آهن را بیشتر کرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، سعید آذری در خصوص وضعیت تیم فوتبال ذوب‌آهن پیش از برگزاری فینال جام حذفی اظهار داشت: تمرینات ذوب‌آهن پس از چند روز تعطیلی از سر گرفته شده و با اینکه لیگ تعطیل بوده است اما کادرفنی به خوبی توانسته بازیکنان را در شرایط مسابقه نگه دارد. گل‌محمدی و دستیارانش در این مدت زحمات زیادی را متحل شده‌اند.

وی در ادامه افزود: بدون انجام بازی سخت است که تیم را در شرایط آمادگی نگه داریم و به همین دلیل دو بازی دوستانه با تیم ملی دانشجویان انجام دادیم. بازیکنان توانستند خود را در شرایط مسابقه نگه دارند و اکنون آماده دیدار با نفت در فینال جام حذفی هستیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به صعود نفت به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: باید به بازیکنان تیم نفت و علیرضا منصوریان تبریک بگویم. نفت با اینکه بازی را در عربستان واگذار کرد اما به لطف پیروزی خوب در تهران و یک گلی که در عربستان به الاهلی زد، توانست به جمع هشت تیم برتر آسیا راه پیدا کند و شایستگی خود را نشان داد. این موفقیت را به مدیریت باشگاه نفت هم تبریک می‌گویم که نتیجه ارزشمندی را برای فوتبال ایران به دست آوردند.

آذری در خصوص اینکه با توجه به انگیره نفتی‌ها بابت صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا کار برای ذوب‌آهن در فینال جام حذفی سخت نمی‌شود، گفت: اتفاقاً این پیروزی باعث می‌شود انگیزه بازیکنان ما بیشتر شود. حالا که نفت به جمع هشت تیم برتر راه یافته بازیکنان ما با توان مضاعفی مقابل این تیم قرار می‌گیرند.

وی در پاسخ به این سؤال که پیش‌بینی‌اش از فینال جام حذفی چیست و فکر می‌کند کدام تیم قهرمان شود، عنوان کرد: من تا به حال پیش‌بینی نکردم و این کار را هم انجام نمی‌دهم اما قول می‌دهم بازیکنان ذوب‌آهن با تمام توان مقابل نفت خواهند جنگید. جنگندگی تیم ما را در لیگ به خصوص در نیم‌فصل دوم دیدید و مطمئناً با همین انگیزه به مصاف نفت خواهیم رفت.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که آیا یحیی گل‌محمدی در ذوب‌آهن می‌ماند یا شایعات حضور او در تیم‌های دیگر درست است، اظهار داشت: دیگر نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم. تمام بازیکنان ذوب‌آهن می‌دانند که گل‌محمدی سرمربی‌شان است و این موضوع نیز برای ما تمام شده است.

دیدگاه‌ها