کد خبر : 1243537 | 09 خرداد 1394 ساعت 10:03 | 147.9K بازدید | 0 دیدگاه

دسته گلی که حمید درخشان به آب داد

حمید درخشان که در اواسط نیم فصل اول روی نیمکت پرسپولیس قرار گرفت در نقل و انتقالات عملکردی فوق العاده ضعیف داشت تا نقشی اساسی در ناکامی این تیم را به نام خود ثبت کند.

دسته گلی که حمید درخشان به آب داد
به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سابق پرسپولیس در حالی که می‌توانست با خریدهای خود در نیم فصل کمک بزرگی به این تیم برای حضوری موفقیت‌آمیز در لیگ برتر و آسیا کند با جمع کردن بازیکنانی که عملکرد ضعیفی داشتند سهم بزرگی در ناکامی این تیم را به نام خود ثبت کرد.

حمید درخشان در نیم فصل مهدی جعفرپور، رضا خالقی‌فر، تادئو، مبین میردورقی، مرتضی قدیمی‌پور، مسعود همامی، گابریل فرناندو، علی علیپور و بابک حاتمی را به تیمش اضافه کرد. بازیکنانی که هیچ‌وقت نتوانستند مهره‌ای قابل اتکا برای این تیم باشند و عملکرد ضعیف‌شان از بیشترشان یک نیمکت‌نشین صرف ساخت.

9 بازیکنی که حمید درخشان در نیم فصل به ترکیب تیمش اضافه کرد 2 میلیارد و 950 میلیون خرج روی دست این تیم گذاشت و این در حالی بود او بارها عنوان کرد بابت بی‌پولی نمی‌تواند بازیکنان موردنیازش را تامین کند.

از این 9 بازیکن تنها بابک حاتمی، فرناندو گابریل و علی علی‌پور موفق شدند حضور در ترکیب این تیم را بیشتر از سایرین تجربه کنند و همانطور که عنوان شد بقیه بازیکنان به نیمکت‌نشین صرف تبدیل شدند تا تمرینات این تیم خالی نماند.

بابک حاتمی همانطور که در بازی آخر با اشتباه تاثیرگذار خود پایه گذار گل اول الهلالی‌ها شد تا شیرازه این تیم از هم بپاشد در لیگ برتر هم عملکرد درخشانی نداشت. علی‌ علی‌پور نیز سوای گل حساس و دیدنی‌اش در دربی توفیق چندانی در ترکیب این تیم نداشت و البته به نظر می‌رسد به سرمایه‌ای برای این تیم برای فصول آینده تبدیل خواهد شد. فرناندو گابریل که در جمع بازیکنان این تیم به ستاره تبدیل شده بود خیلی زود بنای ناسازگاری گذاشت تا برانکو از او نیز چشم‌پوشی کند.

به نظر می‌رسد حمید درخشان در نقل و انتقالات نیم فصل و با سرمایه 3 میلیاردی‌اش خریدهای بهتری می‌توانست انجام دهد و اکنون این تیم با بحرانی به نام لیست مازاد و نفرات پرشمار این صف طویل تبدیل نمی‌شد.

دیدگاه‌ها