کد خبر : 1243545 | 09 خرداد 1394 ساعت 10:42 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

خوش‌خبر: شک ندارم فردا تنها نمی‌مانیم

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: شک ندارم در بازی فردا تنها نخواهیم ماند و ایرانی‌های زیادی به سالن مسابقه می‌آیند.

خوش‌خبر: شک ندارم فردا تنها نمی‌مانیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، امیر خوش‌خبر در آستانه دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و آمریکا در هفته نخست رقابت‌های لیگ جهانی 2015 اظهار داشت: خوشبختانه آمادگی بسیار خوبی داریم و بازیکنان زحمت زیادی کشیدند و روزهای سختی را سپری کردند. استرس مسابقات از یک سو و انتظارات مردم و تماشاگران از سوی دیگر موجب شده تا سنگینی کار بیشتر شود. کمی فشار عصبی به بازیکنان وارد شده است که امیدواریم این موضوع تاثیری روی بازی ملی‌پوشان نگذارد.

وی در خصوص تاثیر سفر تدارکاتی سال گذشته به آمریکا خاطرنشان کرد: بدون شک آن اردوی تدارکاتی کمک خیلی زیادی به ما کرد و حالا شرایط را به خوبی می‌شناسیم. مردم هم ما را شناختند و جذابیت‌های والیبال را حس کردند. شک ندارم در بازی فردا ایرانی‌های زیادی به سالن مسابقه می‌آیند و ما را تنها نمی‌گذارند. فکر می کنم فردا شرایط شرایط به گونه ای باشد که گویی در یک بازی خانگی به مصاف آمریکا رفته‌ایم.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران درمورد گروه ایران در رقابت‌های لیگ جهانی 2015 گفت: شرایط  در گروه ما به گونه‌ای است که تنها دو تیم صعود می‌کنند و این موضوع موجب می‌شود شاهد یک جنگ واقعی باشیم. من قول می‌دهم که بازی بسیار خوبی را ملی‌پوشان به نمایش بگذارند.

خوش‌خبر درخصوص میزبانی آمریکایی‌ها عنوان کرد: ورودمان به آمریکا بسیار خوب بود، آنها به گونه ای با ما رفتار کردند که واقعاً احساس غرور کردم و امیدوارم بتوانیم ما هم میزبان خوبی برای آنها باشیم.

دیدگاه‌ها