کد خبر : 1243549 | 09 خرداد 1394 ساعت 10:45 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

رضایی: ذکر یا حیدر شیرین‌تر از صعود بود

بازیکنان با تجربه نفت تهران از صعود تیمش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان و حضور در جمع هشت تیم آسیا ابراز خشنودی می‌کند.

رضایی: ذکر یا حیدر شیرین‌تر از صعود بود
به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا رضایی که در دیدار رفت زننده تک گل زردپوشان بود و سهم عمده‌ای در این صعود داشت درباره دیدار تیمش برابر حریف عربستانی و حاشیه‌های آن اینطور گفت: صعود لذت بخش و دوست داشتنی بود و آن را به مردم ایران تقدیم می‌کنیم و امیدواریم باعث خوشحالی آنها شده‌ باشیم.

وی ادامه داد: کار سختی برابر الاهلی داشتیم و کارشکنی آنها از زمان حضور ما در عربستان شروع شد. معطلی 6-5 ساعته کمترین چیزی بود که انجام دادند و البته این مسائل باعث شد با انگیزه بیشتری برابر آنها به میدان برویم.

رضایی در مورد اتفاقات بعد از بازی نیز گفت: زمانی که قصد خروج از زمین را داشتیم با باران بطری روبرو شدیم و البته به برخی بازیکنان نیز برخورد کرد و باعث صدمه جزیی ما شد.

مهاجم سرعتی نفت ابراز امیدواری می‌کند این صحنه‌ها توسط AFC مورد بررسی قرار گیرد: ناظران آسیا از تمام اتفاقات فیلمبرداری کردند و امیدوارم این مساله با برخورد جدی آنها همراه شود. البته با توجه اینکه حریف ما عربستان بود احتمالا همه چیز فرمالیته می‌شود و در این مورد بررسی و جریمه خاصی صورت نمی‌گیرد. مهم این بود که ما در زمین جواب خوبی به آنها دادیم و به نظرم هیچ وقت از یادشان نرود.

رضایی ادامه داد: رمز موفقیت ما یا حیدر است و بعد از برد آن را بر زبان می‌آوریم. خیلی خوشحالم که در عربستان توانستیم این ذکر مقدس را بر زبان بیاوریم و آنها را تحت تاثیر قرار دادیم و شیرینی برد برای ما بیشتر شد.

دیدگاه‌ها