کد خبر : 1243562 | 09 خرداد 1394 ساعت 11:30 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

پاریسی‌ها به دنبال قهرمانی حذفی پس از 5 سال

پیش بازی اوسر-پاری سن ژرمن

دو تیم اوسر و پاری سن ژرمن، امشب در ورزشگاه ملی فرانسه در شهر پاریس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی اوسر-پاری سن ژرمن
به گزارش "ورزش سه"، در صورت پیروزی مقابل تیم دوسته دویی اوسر، شاگردان بلان تمامی جام‌های داخلی را با موفقیت کسب کرده اند.

اوسر

تیم دوسته دو ی فرانسه به خوبی خود را تا فینال رقابت‌ها بالا کشید و حالا باید به مصاف قهرمان فرانسه برود. آنها در 5 بازی اخیر خود، 4 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و در فرم خوبی قرار ندارند. با این حال، در بازی‌های رو در رو، آمار اوسر بهتر از پاری سن ژرمن است. در حقیقت، در 5 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم که بین سال‌های 2010 تا 2012 برگزار شد،2 پیروزی برای اوسر، 1 پیروزی برای پاری سن ژرمن و 2 تساوی به ثبت رسیده است.اوسر با ترکیب اصلی خود در این دیدار حاضر خواهد شد.

پاری سن ژرمن

شاگردان لورن بلان با کسب 5 پیروزی در 5 بازی اخیر خود، مقتدرانه پا به فینال جام حذفی گذاشته اند تا در صورت قهرمانی در این جام، تمامی جام‌های ممکن را کسب کرده باشند و یک فصل فوق‌العاده را پشت سر گذاشته باشند. پی اس جی سال 2010 با غلبه بر موناکو، برای آخرین بار قهرمان جام حذفی شد و حالا پس از 5 سال، فرصت مناسبی برای بلان و شاگردانش به وجود آمده که قهرمان شوند.زلاتان که به دلیل مصدومیت، دو بازی آخر لیگ را از دست داده بود، حضورش در این دیدار نیز قطعی نیست.

دیدگاه‌ها