کد خبر : 1243572 | 09 خرداد 1394 ساعت 12:46 | 35.8K بازدید | 0 دیدگاه

حاتمی: اول پول ما را بدهند، بعد تیم ببندند

مدافع - هافبک راست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌توانم با انتقادهای تخریبی کنار بیایم و فکر می‌کنم اکثر انتقادها از من تخریبی است.

حاتمی: اول پول ما را بدهند، بعد تیم ببندند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، بابک حاتمی در مورد حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: متأسفانه ما بازی را بد شروع کردیم و در نهایت شکست خوردیم. در تهران هم مقابل الهلال بد بازی کردیم و فقط با حمایت تماشاگران و لطف خدا، سه امتیاز را گرفتیم. فکر می‌کنم مقابل الهلال گل‌های بچه‌گانه‌ای خوردیم، هرچند که باید بگویم پنالتی الهلال درست نبود و توپ در یکقدمی نورمحمدی به دستان او برخورد کرد. با این حال ناراحتم که لیگ قهرمانان را با تلخی به پایان رساندیم.

وی در مورد انتقادهای صورت گرفته از مدافعان کناری پرسپولیس در این بازی خاطرنشان کرد: من بازیکن انتقادپذیری هستم و انتقادهای سازنده را می‌پذیرم. با این حال نمی‌توانم با انتقادهای تخریبی کنار بیایم و فکر می‌کنم اکثر انتقادها از من تخریبی است. البته من به این مسائل توجه نمی‌کنم و برایم مهم نیست که دیگران چه می‌گویند.

حاتمی خاطرنشان کرد: سعی می‌کنم کار خودم را انجام دهم و همین که کادر فنی قبولم دارد، برایم کافی است. انتقاد همیشه از یک بازیکن وجود دارد ولی بهتر است ما مشکلات را از جای دیگری درست کنیم. برای من موفقیت پرسپولیس از هر چیزی مهمتر است و با پیراهن این تیم نهایت تلاشم را انجام می‌دهم. من یک سال دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و به این قرارداد پایبند خواهم ماند.

مدافع - هافبک تیم پرسپولیس در مورد اینکه پیش‌بینی‌اش از آینده این تیم در فصل بعد چیست، گفت: قبل از اینکه بخواهند پرسپولیس را برای فصل بعد ببندند، بهتر است که پول بازیکنان را بدهند. به عنوان مثال من فقط 25 درصد از مبلغ قراردادم را گرفته‌ام و نمی‌دانم در باشگاه پرسپولیس با چه کسی صحبت کنم. متأسفانه کسی در باشگاه جوابگوی ما نیست. فعلاً صبر کرده‌ایم تا همه چیز مشخص شود. تا الان هم هر چقدر پول گرفته‌ایم، در حد یک یا دو درصد بوده است.

دیدگاه‌ها