کد خبر : 1243575 | 09 خرداد 1394 ساعت 12:50 | 35.9K بازدید | 0 دیدگاه

درخشان: با 3 میلیارد تیم‌های عربی را بردم

حمید درخشان نسبت به گزارش هزینه 3 میلیاردی برای 9 بازیکن واکنش نشان داد.

درخشان: با 3 میلیارد تیم‌های عربی را بردم
به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان در ابتدا با اعلام اینکه با همین هزینه که البته صورت مالی مشخصی ندارد موفق شده تیم‌های مطرح عربی را از پیش رو بردارد، گفت: من بد کاری کردم با همین سه میلیاردی که شما از آن صحبت می‌کنید تیم‌های مطرح عربی را در گروه‌مان بردم و تیم را صدرنشین تحویل آقایان دادم؟

او که نمی‌خواست قبول کند این مبالغ با توجه به اعلامی است که روی سایت سازمان لیگ قرار گرفته ادامه داد: این مبالغ از پایه و اساس اشتباه است. مبالغ قرارداد بازیکن محرمانه است و اصلا در اختیار سازمان لیگ نیست که بخواهد آن را انتشار دهد! مگر بابک حاتمی و علیپور چقدر گرفته‌اند که هزینه سه میلیاردی را برای نیم فصل و نقل و انتقالات عنوان می‌کنید.

درخشان در ادامه گفت: قیمت یک بازیکن لخویا به اندازه کل تیم پرسپولیس بود و ما با این شرایط موفق شدیم این تیم را شکست دهیم و عنوان صدرنشین تیم را تحویل آقایان دادم.

وی در پاسخ به این سوال که بهتر نبود به جای 9 بازیکن که بیشتر آنها در ترکیب جا نگرفتند چند بازیکن باکیفیت‌تر اضافه می‌کرد گفت: مگر در ابتدای فصل تیم را خوب بسته بودند؟ مگر چند بازیکن وجود داشت که می‌توانستیم بگیریم؟ من تیم را نهم جدول تحویل گرفتم و نهم هم تحویل دادم و در آسیا هم صدرنشین شدیم.

درخشان که دوست نداشت قبول کند خریدهای اشتباهی در این تیم داشته صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: مگر خرید صادقیان و رضا نوروزی بد بود؟ اما این‌ها به دلایل مختلفی موفق نشدند در ترکیب پرسپولیس قرار گیرند. آیا اکنون باید کسانی که این دو بازیکن را با مبالغ بالایی خریدند را بازخواست کرد که چرا چنین هزینه‌هایی انجام دادند؟

درخشان در پاسخ به این سوال که شرایط رضا نوروزی و حتی صادقیان متقاوت با خریدهایی همچون میردورقی، تادئو، همامی و حتی مهدی جعفرپور است که تاثیری در تیم ندارند و فصل آینده نیز مطمئنا جزو گزینه‌های خروج از این تیم خواهند بود، گفت: مگر ما برای میردورقی چقدر هزینه کردیم؟ 10 میلیون تومان، این مبلغ برای این بازیکن زیاد است؟ اصلا تمام بازیکنانی که من گرفتم اشتباه بود اما مگر با همین تیم استقلال را بعد از مدت‌ها نبردیم؟ مگر با همین بازیکنان مقابل تیم‌های متول عرب برنده نشدیم و صدر جدول را از آن خود نکردیم؟

دیدگاه‌ها